طرفداران برند هوآوی مشتاقانه در انتظار رونمایی از جدیدترین فبلت این کمپانی هستند. هوآوی بطور معمول فبلت های جدید خود را هر سال در فصل پاییز معرفی می کند و به همین دلیل هم انتظار می رود که میت 10 در ماه های آینده رونمایی شود. اما اگر گزارشی که اخیراً منتشر شده قابل اعتماد باشد، هوآوی میت 10 روز 16 اکتبر، 24 مهر، رونمایی خواهد شد. گفته می شود رویداد رونمایی از این محصول در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۹۲۶۱
هوآوی میت 10 احتمالا بیست و چهارم مهر ماه رونمایی می شود

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، بر اساس این گزارش، هوآوی در رویدادی که روز 16 اکتبر در مونیخ آلمان برگزار می شود از میت 10 رونمایی خواهد کرد. همچنین گفته شده که مدل کوچکتر این فبلت یعنی هوآوی میت 10 لایت نیز در این رویداد و به همراه فبلت پرچمدار هوآوی رونمایی خواهد شد.
هوآوی هنوز این گزارش را رسماً تایید نکرده و بنابراین هنوز نمی توان به صحت آن اطمینان داشت. بعلاوه، حتی اگر هوآوی روز 16 اکتبر از این فبلت رونمایی کند، چند هفته ای طول می کشد تا ارسال آن به بازارها و فروش آن آغاز شود.
در گزارش هایی که پیشتر شنیده شده بود اشاره شد که این فبلت نمایشگری 6 اینچی و بدون حاشیه دارد که از نسبت تصویر 18:9 برخوردار است و احتمالا از تراشه جدید هوآوی، Kirin 870، که با فناوری 10 نانومتری ساخته شده در آن استفاده شده و با 4 گیگ رم نیز همراه شده است.
از آنجایی که این اسمارت فون از ویژگی های یک پرچمدار برخوردار خواهد بود، می توان انتظار وجود دوربین دوال و بدنه فلزی را نیز در خصوص آن مطرح کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها