سری میت گوشی‌های هواوی علاقه مندان خاص خود را دارد. گوشی‌های این سری از محصولات هواوی از سخت افزار قوی و صفحه نمایش‌های بزرگ بهره می‌برند. سال گذشته هواوی میت 9 توانست رضایت مشتریان را جلب نماید. امسال اما کاربران منتظر معرفی نسخه جدید این سری از محصولات هواوی با نام میت 10 هستند.
کد خبر: ۱۰۴۶۷۴۲
هواوی میت 10 به تراشه 10 نانومتری کرین 970 مجهز خواهد شد! + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از دیجی‌رو، طبق آخرین اخباری که در وبسایت چینی weibo منتشر شده، این گوشی از پردازنده کرین 970 بهره می‌برد. این چیپست با معماری 10 نانومتری ساخته شده است. نسل قبلی این پردازنده یعنی کرین 960 که در پی 10 شاهد استفاده از آن بودیم با معماری 16 نانومتری طراحی و ساخته شده بود. کرین 970 عملکرد بهتری نسبت به نسل قبلی خود داشته و همچنین مصرف انرژی کمتری نیز دارد. پردازنده اسنپدراگون 835 نیز که در بسیاری از پرچمداران امسال از جمله گلکسی اس 8، سونی اکسپریا ایکس زد پرمیوم و وان پلاس 5 استفاده شده نیز با معماری 10 نانومتری طراحی و ساخته شده بود.

بر اساس شایعات، کرین 970 از هشت هشته بهره می‌برد که شامل 4 هسته Cortex-A73 با سرعت 3 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز می‌شود. در کنار این چیپست، پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 قرار گرفته که نسبت به نسل‌های قبلی خود عملکرد سریع‌تر و روان‌تری را نوید می‌دهد.

در خبرها دیدم که میت 10 نیز مانند برخی از پرچمداران امسال مانند گلکسی اس 8، طراحی جدیدی خواهد داشت که در آن فضاهای اضافی در قاب جلویی گوشی از بین خواهد رفت و صفحه نمایش بزرگ‌تر جای آن‌ها را می‌گیرد. بر اساس آخرین شایعات صفحه نمایش میت 10 شش اینچی خواهد بود. همچنین این گوشی از دوربین دوگانه در جلو و عقب گوشی بهره خواهد برد.

با توجه به این مشخصات، قطعا میت 10 یک گوشی جالب و قدرتمند خواهد بود که توجه بسیاری را به خود جلب می‌نماید. در هفته‌های آینده خبرهای بیشتری راجع به این گوشی منتشر خواهد شد، پس برای پیگیری آخرین اخبار در مورد هواوی میت 10 با کلیک همراه باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها