شهرام محمودی که به دلیل آسیب‌دیدگی تیم ملی را در لیگ جهانی امسال همراهی نکرد و از طرفی دیگر تمایلی برای بازی در تیم ملی والیبال ندارد این روزها در حمایت از عادل غلامی مصاحبه می‌کند.
کد خبر: ۱۰۵۹۰۳۲

او گفت: عادل غلامی را باید به تیم ملی برگردانند، چون رفتاری که با او شد رفتار مناسبی نبود. عادل ده سال است که برای تیم ملی زحمت می‌کشد و در این مدت یکی از موثرترین بازیکنان بود و این رفتار، ظلم بزرگی به این بازیکن است. او به خبرنگار میزان که پرسیده است قبول دارید برخی بازیکنان تیم ملی مثل سعید معروف اصلا انتقادپذیر نیستند و خودشان را مبرا از هر انتقادی می‌دانند، پاسخ داد: کسانی که از سعید معروف انتقاد می‌کنند در نشستی خبری که معروف هم حضور داشته باشد انتقادهایشان را رو‌دررو به او بگویند. اگر معروف و منتقدانش رودررو شوند خیلی از مشکلاتی که بین آنها وجود دارد حل می‌شود.

محمودی در پاسخ به این‌که بازیکن تراز اولی است و می‌توانست در بهترین لیگ‌های والیبال دنیا بازی کند اما هیچ‌وقت لژیونر نشد، گفت: به دلیل شرایطی که داشتم، نمی‌توانستم خارج از ایران بازی کنم و ترجیح دادم در لیگ ایران بمانم. فکر نمی‌کنم دیگر به یک لیگ خارجی بروم. لژیونر شدن برای بازیکنان جوان مناسب است. آن موقع که باید می‌رفتم نرفتم و به نظرم اشتباه کردم لژیونر نشدم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها