جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت در قزوین

این جشنواره در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت در بوستان بانوان قزوین از 7 تا 13 مرداد ماه سال جاری از ساعت 18 تا 23 شب در بوستان بانوان در حال برگزاری است.
کد خبر: ۱۰۵۷۷۲۲

به گزارش جام جم، بیش از 40 برنامه جهت اجرا در جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت پیش بینی شده است که شامل فعالیت های علمی،فرهنگی و ورزشی برای کودکان و نوجوانان پیش بینی شده است.

«مسابقه سریعترین قوی ترین چابک ترین نوجوان شهر»،«استوک بال»،«بیلبارد با پا»،«هدیس» (پینگ پنگ با سر ترکیبی از فوتبال و تنیس روی میز)،اولین مسابقات سنگ،کاغذ و قیچی، اسکیت، دوچرخه،ایروبیک مدرن،همایش ورزش مادران و دختران و پدران و پسران، والیبال خانواده با توپ فوق بزرگ،همایش سه چرخه سورای،مسابقات فوتبال دستی،طناب کشی آقایان و بانوان،هزار تو و توپ،شوت بال،تنیس روی میز راکت بزرگ،بوکس و بدمینتون از برنامه های در نظر گرفته شده در جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت خواهد بود.

بنا به این گزارش در نمایشگاه ارائه عملکرد مجموعه مدیریت شهری نیز مهم‌ترین و شاخص‌ترین اقدامات شهرداری قزوین در حوزه‌های عمرانی، خدمات شهری، حمل و نقل، فرهنگی، ورزشی، سرمایه گذاری، بین الملل و ... در معرض دید عموم قرار گرفته است.

هدف از برپایی این نمایشگاه ارائه عملکرد مجموعه مدیریت شهری در سال‌های گذشته و معرفی آن به مردم قزوین بوده است که در این سال‌ها با همکاری و صبر خود در اجرای پروژه‌ها زمینه تحول در حوزه‌های مختلف شهر قزوین را فراهم کرده‌اند.

وی افزود: جشنواره بزرگ سرگرمی و اوقات فراغت و نمایشگاه دستاوردها و عملکرد مدیریت شهری قزوین با مشارکت تمامی معاونت‎ها و سازمان‌های تابعه شهرداری قزوین برپا شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها