بهترین بازیکن فوتبال کشورمان در فصل شانزدهم لیگ برتر، حالا بیش از هر زمان دیگر خودش را به جایزه بهترین بازیکن سال آسیا نزدیک می‌بیند. طارمی معتقد است اگر بتواند با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد می‌تواند به دریافت این جایزه ارزشمند امیدوار باشد.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۹۸

آنچه در ادامه می‌آید بخش هایی است از مصاحبه فارس با مهدی طارمی، پس از دریافت 2 عنوان معتبر آقای گل و بهترین بازیکن سال ایران در جشن برترین‌های فوتبال کشورمان:

برای دومین سال پیاپی بهترین گلزن لیگ فوتبال ایران شدی و این در حالی است که کمتر بازیکنی در فوتبال ایران توانسته به این موفقیت دست پیدا کند.

اول از همه خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد و بعد هم باید از هم‌تیمی‌هایم تشکر و قدردانی ویژه‌ای داشته باشم. همچنین از مربیانم ممنون هستم که در این راه به من کمک زیادی کردند تا بتوانم برای دومین سال پیاپی آقای گل ایران شوم. خوشحالم که این اتفاق برای دومین سال متوالی روی داد و هواداران پرسپولیس مطمئن باشند که امسال تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم برای سومین سال متوالی آقای گل لیگ ایران شده و در تاریخ فوتبال ایران ماندگار شوم. مطمئن باشید تمام تلاشم را می‌کنم تا علاوه بر موفقیت در پرسپولیس بتوانم با سومین آقای گلی پیاپی تاریخ‌ساز شوم.

تو یک عنوان باارزش دیگر هم به دست آوردی و بهترین بازیکن سال فوتبال ایران شدی. آیا خودت احتمال می‌دادی که این عنوان با ارزش را به دست بیاوری؟

خوشبختانه سال موفقی را همراه با پرسپولیس و همچنین تیم ملی پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم عملکردم خوب بوده است. البته صد در صد می‌دانستم که جزو گزینه‌ها هستم اما نمی‌دانستم این عنوان را به دست می‌آورم. خوشحالم که به دلیل عملکردم در فوتبال ایران این عنوان را کسب کردم. از همه مربیان و افرادی که به من رای دادند تا این عنوان را کسب کنم، ممنونم. همچنین به دوستان خوبم سیدجلال حسینی و امید ابراهیمی که آنها هم جزو گزینه‌های بهترین بازیکن سال بودند یک خسته نباشید جانانه می‌گویم چون آنها هم بسیار زحمت کشیده‌اند و سال خوبی را پشت سر گذاشتند. مطمئنا این دو بازیکن هم می‌توانستند به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال امسال انتخاب شوند. ان‌شاالله شرایطی به دست بیاید تا پرسپولیس در آسیا هم روند خوبش را ادامه دهد و بتوانیم سال خوب‌مان را تکمیل کنیم. البته باید بگویم که از قبل بنا داشتم که اگر خدا خواست و جایزه بهترین بازیکن سال را گرفتم این جایزه را با افتخار به موزه حرم امام رضا (ع) تقدیم کنم و حالا که این افتخار نصیبم شده، حتما این کار را خواهم کرد.

فکر می‌کنی قهرمانی با پرسپولیس در آسیا هم به دست بیاید تا همراه این تیم یک فصل رویایی را سپری کنی؟

مطمئنا من و همه بازیکنان پرسپولیس تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد تا این اتفاق رخ دهد. خوشحالم که برای پرسپولیس بازیکن مؤثری بودم و امیدوارم که روند گلزنی‌ام را ادامه دهم تا بتوانیم با پرسپولیس قهرمان آسیا شویم.

طارمی جایزه اش را به موزه امام رضا (ع) تقدیم می‌کند

آقای گل دو فصل اخیر فوتبال کشورمان پس از انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال اعلام کرد که از مدت‌ها قبل تصمیم داشته اگر این عنوان را به دست بیاورد، جایزه خود را به آستان قدس رضوی تقدیم کند. به همین دلیل مهدی طارمی در اقدامی پسندیده جوایز بهترین بازیکن سال خود را طی مراسمی به موزه بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تقدیم خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها