215 ورزشکار و پیش‌بینی 100 مدال در عشق‌آباد

حضور بسکتبال مشروط است

جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و آسیایی با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک، محمود خسروی‌وفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و معاونان وزارت ورزش و جوانان و با دستور جلسه بررسی وضع رشته‌های شرکت‌کننده در بازی‌های داخل سالن آسیا و اقیانوسیه در عشق‌آباد ترکمنستان تشکیل شد.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۱۳

در این جلسه با تاکید وزیر ورزش و موافقت اعضای این ستاد، تیم بسکتبال سه نفره دختران ایران در صورت موافقت کمیته برگزاری بازی‌های داخل سالن آسیا با هماهنگی فدراسیون به ترکمنستان اعزام می‌شوند.

هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک در این جلسه گفت: پنجمین دوره از بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان در 21 رشته ورزشی برگزار می‌شود و کاروان ایران تقریبا در تمامی رشته‌ها حضور دارد. در این دوره 69 کشور آسیایی و اقیانوسیه حضور دارند.

همچنین اصغر رحیمی، سرپرست کاروان اعزامی ایران گفت: با 30 فدراسیون نشست‌های تخصصی گذاشته‌ایم و پیش‌بینی مدال‌آوری ما حدود 100 مدال طلا، نقره و برنز است. مسابقات از 26 شهریور آغاز می‌شود و 51 نفر ورزشکار زن و 164 ورزشکار مرد اعزام می‌کنیم. نخستین گروه اعزامی سوارکاری است و بزرگ‌ترین گروه، رشته کشتی خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها