چهره‌های تلویزیونی این روزها عامل موفقیت سینمای ما شده‌اند. تلویزیون به خاطر جایگاه ویژه‌اش در طول این سال‌ها توانسته هنرمندان بسیاری را به جامعه هنری معرفی کند که بسیاری از آنها در بخش‌های مختلف توانسته‌اند هنر خود را به نمایش بگذارند.
کد خبر: ۱۰۵۶۳۴۹
موفقیت سینما با چهره‌های تلویزیونی

این موضوع بیش از هر چیز جایگاه ویژه تلویزیون را در بین مخاطبان نشان می‌دهد و اندازه تاثیرگذاری این رسانه را در بین رسانه‌های دیگر یادآور می‌شود.

علاوه بر این توانایی این رسانه در پرورش نیروهای کارآمد را که می‌توانند در بخش‌های گوناگون فعالیت موثری داشته باشند هم به رخ می‌کشد.

موفقیت امروز سینمای ایران به نوعی مرهون پشتیبانی و تربیت نیروهایی است که خانه اولشان برای سال‌ها تلویزیون بوده و اکنون به مدد این چهره‌های تلویزیونی، سینمای ما موفقیت‌های خیره‌کننده‌ای خصوصا در گیشه سینماها داشته است.

به عبارت روشن‌تر می‌توان گفت تلویزیون با همه ظرفیت پنهان و آشکارش تلاش می‌کند از سینمای ما صیانت کند و حضور این تعداد از چهره‌های شاخص تلویزیونی که چراغ سینما را روشن نگه داشته‌اند، موید این نکته است که تلویزیون ما به خاطر نفوذش در بین مخاطبان همچنان یاور بزرگ سینماست.

علاوه بر این صداوسیما با تولید برنامه‌های مختلف می‌کوشد هر چه بیشتر مخاطبان با آثار سینمایی آشنا شوند و تصویر روشنی از فیلم‌های روی پرده را به علاقه‌مندان هنر هفتم ارائه کند.

مهدی غلامحیدری - دبیر قاب کوچک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها