با توجه به این‌که صحبت‌های بسیاری درخصوص انتقال نیمار به پاری‌سن‌ژرمن به گوش می‌رسد، تیاگو موتا اعلام کرد این بازیکن با آغوشی باز در پاریس پذیرفته خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۱۴۲

پاری‌سن ژرمن علاقه دارد با پرداخت 222 میلیون یورو بند فسخ قرارداد نیمار این بازیکن برزیلی را به خدمت بگیرد و این مساله باعث شده است صحبت‌های بسیاری درخصوص این انتقال به گوش برسد، تیاگو موتا پس از دیدار پاری‌سن‌ژرمن مقابل یوونتوس درخصوص انتقال نیمار به پاریس اعلام کرد بازیکنان پاری‌سن‌ژرمن در رختکن در مورد نیمار چنین گفتند: قطعا در مورد او صحبت می‌کنیم. او بازیکن بزرگی است و هیچ تیمی وجود ندارد که نخواهد او را به خدمت بگیرد. بارسا دوست ندارد او را از دست بدهد، چرا که او تفاوت‌ها را رقم می‌زند. اگر او می‌خواهد به پاریس بیاید از او به گرمی استقبال می‌کنیم. امیدوارم این مساله در نهایت به سود پاری‌سن‌ژرمن به پایان برسد و نیمار به اینجا بیاید، چرا که تجربه بازی در کنار او فوق‌العاده است.

وی همچنین درخصوص این‌که آیا حضور نیمار می‌تواند باعث شود پاریسی‌ها به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسند، افزود: هر تیمی نیاز دارد تا بازیکنی مانند نیمار را در اختیار داشته باشد. پیدا کردن بازیکنی در سطح او بسیار دشوار است و او می‌تواند در هر جایی به میدان برود. او بازیکنی است که می‌تواند سطح تیم را بالاتر ببرد.

واکنش آلوز

برخلاف تیاگو موتا که رسما از حضور نیمار در پاری‌سن‌ژرمن استقبال کرد،‌ دنی آلوز مدافع برزیلی سابق بارسلونا به ادعای نشریه کاتالانی که او را به تلاش برای وسوسه کردن هموطنش جهت ترک آبی‌و‌اناری‌ها متهم کرده است ‌واکنش نشان داد. اخیرا سانتی نویا، سردبیر نشریه موندودپورتیووی کاتالونیا در یکی از برنامه‌هایی رادیویی اسپانیا، مدعی شده است که تصمیم نیمار برای ترک بارسلونا به مقصد پاری‌سن‌ژرمن تحت تاثیر صحبت‌هایی است که با هموطن خود دنی آلوز در این تیم فرانسوی داشته است. او گفت: «تصمیماتی که نیمار می‌گیرد متغیر است. او اگر با دنی آلوز تماس بگیرد، یک فکر به ذهنش خطور می‌کند و اگر با مسی صحبت کند، فکری دیگر».

ادعای سردبیر نشریه موندودپورتیوو به مذاق آلوز خوش نیامده و او در صفحه توییترش به آن پاسخ داده است. او که تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس به PSG ملحق شد، گفت: «این یک دروغ است. من مجبور نیستم که کسی را به انجام کاری متقاعد کنم. زمانی که با نیمار حرف می‌زنم، موضوع صحبت‌مان هر چیزی هست جز فوتبال. او خوشحال باشد، من هم خوشحال می‌شوم.» نیمار و آلوز بخشی از تعطیلات تابستانی‌ امسال خود را در کنار یکدیگر سپری کردند و همین موضوع سبب شده است که دفاع راست بارسلونا به عنوان کسی که نیمار را برای ملحق شدن به شاگردان اونای امری وسوسه کرده، شناخته شود.

والورده:‌ نیمار هنوز با ماست

اما ارنستو والورده که شاگردانش پنجشنبه در چارچوب تورنمنت دوستانه جام قهرمانان بین‌المللی 2017، در ورزشگاه فداِکس فیلد واقع در شهر لنداُور ایالت مریلند آمریکا با نتیجه یک بر صفر و با گل نیمار بر منچستریونایتد غلبه کردند، در کنفرانس خبری در پاسخ به پرسش خبرنگاران در مورد آینده ستاره برزیلی تیمش گفت: خبر جدیدی نیست و باید بگویم نیمار خیلی خوشحال است و اکنون که من با شما صحبت می‌کنم، بیرون از اتاق کنفرانس خبری با دوستان منچستریونایتدی‌اش در حال گپ زدن است. خبر دیگری نیست و نیمار هنوز با ماست.

ال کلاسیکو، آخرین بازی نیمار در بارسا

نیمار بعد از انجام سومین بازی بارسلونا در تور پیش‌فصل در آمریکا که مقابل رئال مادرید خواهد بود، همراه سایر بازیکنان به بارسلون برنخواهد گشت. طبق اعلام این منبع، قرار است نیمار برای حضور در یک برنامه تبلیغاتی تحت نظر باشگاه بارسلونا و کمپانی نایک، راهی چین شود و او مستقیما از آمریکا راهی آسیا خواهد شد. البته این منبع مدعی شده است که نیمار بعد از سفرش به چین، احتمالا راهی کمپ پاری‌سن ژرمن می‌شود تا مذاکراتش را با تیم پاریسی ادامه دهد. ESPN معتقد است که پیش از سفر نیمار به چین، بعید است این بازیکن برزیلی، درباره آینده‌اش صحبتی کند یا تصمیمی بگیرد. گفتنی است که بسیاری از رسانه‌ها در روزهای اخیر مدعی شده‌اند که پاری‌سن‌ژرمن با نیمار به توافق رسیده و آماده پرداخت رقم 222 میلیون یورویی فسخ قرارداد این بازیکن است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها