به گفته علیرضا منصوریان، سرمربی استقلال قرار است از شروع لیگ برتر با قدرت عمل کرده و امتیازهای خوبی جمع کنند تا در هفته‌های آخر لیگ، برای قهرمانی به مشکل نخورند. تمام حرف او این است که استقلال، امسال شرایط متفاوتی نسبت به سال گذشته دارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۷۰۳

فصل قبل مشکل استقلال این بود که به دلیل تغییرات زیاد در ترکیبش، با ناهماهنگی وارد لیگ برتر شد و از همان هفته‌های اول امتیاز از دست داد. منصوریان ‌گفت نیم‌فصل نیاز دارند تا هماهنگ شوند و وقتی هماهنگ شدند واقعا نیم‌فصل گذشته بود. استقلال در نیم فصل دوم این‌قدر خوب امتیاز جمع کرد که توانست تراکتورسازی را پشت سر بگذارد و نایب‌قهرمان لیگ برتر شود. امسال اما شرایط فرق می‌کند. استقلال بازیکنان خوبی گرفته بود و منصوریان تا همین دو هفته پیش می‌گفت نمی‌داند ترکیب تیمش را با این همه بازیکن آماده چطور بچیند؟ الان هم دقیقا چنین شرایطی وجود دارد و منصوریان نمی‌داند واقعا در دو پست چه کسانی را بازی دهد؛ البته نه از باب این که بازیکن دارد بلکه از آن نظر که بازیکن ندارد در این پست‌ها بازی دهد!

روز گذشته itc پژمان منتظری رسید تا برای استقلال مقابل صنعت نفت بازی کند، ولی معلوم نیست منصوریان چه کسی را کنار او بازی می‌دهد. خسرو حیدری یا وریا غفوری از جمله بازیکنانی هستند که شاید مجبور شوند مقابل صنعت نفت در آبادان در پست دفاع میانی بازی کنند. منصوریان پیش از این در نظر داشت اگر بازیکن در پست دفاع آخر نداشته باشد، فرشید باقری را بازی دهد که او هم مصدوم شده است.

سید مجید حسینی، دیگر مدافع میانی تیم هم از سوی فدراسیون فوتبال محروم شد و نمی‌تواند در دیدار با صنعت نفت برای استقلال به میدان برود. اما مشکل دیگر در پست هافبک دفاعی است. روزبه چشمی مثل یک هندوانه دربسته می‌ماند و بعد از یک سال و نیم تازه قرار است بازی کند. منصوریان حتی با وجود حضور نورافکن نگران بود که مبادا چشمی کمی گنگ باشد و سردرگم ولی حالا حتی نورافکن را ندارد و نمی‌داند چکار کند.

نورافکن هم به دلیل غیبت در اردوی تیم ملی امید تا اطلاع ثانوی محروم شده است و نمی‌تواند مقابل صنعت نفت بازی کند.

منصوریان برای جانشینی او هم هیچ بازیکنی ندارد چراکه امید ابراهیمی و فرشید اسماعیلی هم مصدوم هستند. منصوریان مجبور است در این پست هم از بازیکنی غیرتخصصی استفاده کند.

وریا قبلا هافبک دفاعی بازی کرده، ولی جواب نداده است. سرمربی استقلال برای بازی صنعت نفت بشدت نگران است و البته تلاش کرده به بقیه بازیکنان روحیه دهد.

منصوریان : جایگزین‌ها انگیزه دارند

استقلال تهران با مشکلات عدیده‌ای روبه‌روست. این تیم هشت بازیکن خود را برای اولین بازی لیگ برتر مقابل صنعت نفت در اختیار ندارد.

او در دو پست کلیدی تیمش با مشکل روبه‌روست و می‌خواهد با انتخاب بازیکنان جایگزین، مشکل را حل کند. البته هنوز کسی نمی‌داند منصوریان برای پست دفاع میانی و هافبک دفاعی از کدام بازیکنان به جای نورافکن و پادوانی استفاده می کند.

سرمربی استقلال می‌گوید هر بازیکنی که برای تیمش به میدان برود، ‌قطعا انگیزه زیادی دارد و تیم مشکلی نخواهد داشت. او که از کمیته انضباطی به خاطر محرومیت بازیکنانش شدیدا گلایه دارد، می‌گوید:‌نباید این اتفاق می‌افتاد ولی حالا فقط به این فکر می‌کنیم که با یک ترکیب خوب به زمین برویم. قطعا بازیکنان جانشین انگیزه زیادی خواهند داشت. البته در استقلال فاصله ای بین بازیکنان نیمکت‌نشین و اصلی نیست و همه بازیکنان تیم آماده هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها