پیست ریس در اختیار بانوان موتورسوار

وطن‌پرست: خانم‌ها را در کورس خیابانی ندیدم

سرپرست نایب‌رئیسی بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص آغاز مسابقات موتورسواری بانوان می‌گوید: به دلیل پتانسیل بالای بانوان در موتورسواری توانستیم فعالیت در دو رشته ریس و کراس را آغاز کنیم. البته قبلا مجوز‌های این کار توسط فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری کسب شده بود.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۱۰

مریم وطن‌دوست درباره امکانات ویژه برای بانوان می‌گوید: اتفاق خوب دیگری که رخ داد، این بود که توانستیم پیست ریس را در اختیار بانوان قرار بدهیم. در کراس هم لباسی برای بانوان طراحی شد که وزارت ورزش آن را تائید کرد. البته از این لباس فقط برای تمرینات و مسابقات استانی استفاده می‌شد اما خوشبختانه تیم موتور کراس بانوان هم تشکیل شد و تمرینات خود را برای شکل‌گیری اولیه با بدنسازی آغاز کرد.

مریم وطن‌دوست درباره جوی که علیه رانندگی بانوان وجود دارد، گفته است: خوشبختانه نگاه منفی به رانندگی بانوان در اتومبیلرانی و موتورسواری خیلی کم است. به نظر من بانوان ایران در بخش کراس بخت زیادی برای موفقیت دارند و به دنبال این هستیم که آنها را به مسابقات خارجی هم بفرستیم.

وی در پاسخ این پرسش که آیا بانوان هم در کورس‌های غیرقانونی خیابانی شرکت می‌کنند یا خیر، می‌گوید: من ندیدم آقایان در کورس‌های خیابانی شرکت کنند، چه برسد به خانم‌ها.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها