عسگری: از اسبقی انتظارم بیشتر بود

معترضان تکواندو همچنان پشت خط

فریبرز عسگری، سرمربی تیم ملی تکواندوی اعزامی به مسابقات داخل سالن آسیا درخصوص حضور نداشتن مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی در اردوی تیم گفت: من بابت این موضوع واقعا متاسف هستم. با توجه به اختلافات به وجود آمده، فدراسیون تکواندو و من مبنا را بر این گذاشتیم تا این جوانان را حفظ کنیم تا آنها از کورس آمادگی عقب نمانند. هر اختلافی یک روز حل می‌شود و فدراسیون این شرایط را در اختیار این دو جوان قرار داد تا با حضور در مسابقات داخل سالن از آمادگی دور نشوند.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۰۷

وی ادامه داد: خدابخشی با من تماس گرفت و صحبت‌هایی کرد که برخی از آنها برای من قابل قبول بود و من او را درک می‌کنم. به او گفتم از مسابقات دور نماند، زیرا واقعا حیف است، اما او تصمیم خود را گرفته بود و با احترام به من این تماس را برقرار و با عذرخواهی تصمیم گرفت در تیم حضور نداشته باشد. در مورد بهنام اسبقی، او هیچ تماسی با من نداشته است در صورتی که انتظارم از او بیشتر بود.

مهدی بی‌باک، سرمربی تیم ملی تکواندو هم در خصوص شرایط ملی‌پوشان به مسابقات گرندپری مسکو و جلسه کمیته انضباطی مهدی خدابخشی و بهنام اسبقی گفت: من کسی نیستم که بخواهم آنها را ببخشم یا نبخشم، اما به‌خاطر موقعیت پست سرمربیگری تیم ملی باید اصولی را نیز رعایت کنم. ما باید بدانیم اگر قرار است هر ورزشکاری در تیم ما حضور داشته باشد و نظم و انضباط را از میان ببرد، در آن صورت همه چیز را ازدست خواهیم داد. اگر بخواهیم با تهدید خروج از کشور بعضی‌ها بترسیم و کوتاه بیاییم در آینده ورزش ایران به مشکل برمی‌خورد. باید ببینیم فدراسیون نیز چه تصمیمی در این زمینه می‌گیرد. برای بخشش این نفرات، ابتدا آنها باید به اشتباه خود پی ببرند، چون اگر این اتفاق نیفتد و دوباره به آنها میدان بدهیم احتمال تکرار رفتارشان وجود خواهد داشت. این مسأله نیز بی‌نظمی در اردو را بیشتر می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها