سوالات خود را به clickhelp@jamejamonline.ir ایمیل کنید تا پاسخگوی شما باشیم. ذکر نام، نام خانوادگی و شهر یا روستای محل اقامت خود را فراموش نکنید، زیرا به سوالات بدون نام و مشخصات پاسخ داده نمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۶۹

برای ارتباط بیشتر با ضمیمه فناوری روزنامه جام‌جم، کانال کلیک را در تلگرام به آدرس clickjamejam@ دنبال کرده یا نظرات خود را به حساب کاربری click_ jamejam@ در تلگرام ارسال کنید.

مرتضی شفاهی از مریوان

می‌خواهم یک رایانه جدید اسمبل کنم. نمی‌دانم چه قطعاتی بگیرم که با یکدیگر سازگاری کاملی داشته و سیستم با کمترین هزینه دارای بیشترین بازدهی باشد.

از هر مرجعی سوال کردم به پاسخ روشنی نرسیدم. لطفا مشاوره کاملی برای انتخاب قطعات داخل کیس ارائه دهید.

انتخاب قطعات و در اصلاح بستن سیستم رایانه‌ای (اسمبل) کاری نسبتا دشوار و نیازمند تجربه است. در کنار آن نیز نیاز شما تعیین‌کننده قطعات انتخابی خواهد بود، اما در حالت کلی برای رسیدن به پاسخ پیشنهاد می‌کنیم از سایت‌های معتبری که در زمینه بنچمارک فعالیت دارند، کمک بگیرید. یکی از این سایت‌ها userbenchmark.com است که علاوه بر نمایش نتایج تست سرعت رایانه‌های کاربران از سراسر دنیا، نتیجه بازدهی هریک از قطعات سخت‌افزاری را نیز نمایش داده و با ابزار Build PC شما را در تهیه قطعات یک رایانه جدید نیز یاری می‌کند. برای استفاده از این قابلیت کافی است به لینک زیر مراجعه کنید و با انتخاب هریک از تجهیزات شامل پردازشگر، حافظه رم، مادربورد، کارت گرافیک و هارددیسک، ضمن مشاهده بازدهی تخمینی از عملکرد سیستم، قیمت حدودی (طبق قیمت‌های موجود در بازارهای جهانی) را نیز مشاهده کرده و تصمیم‌گیری دقیقی داشته باشید.

http://www.userbenchmark.com/PCBuilder

قابل ذکر است در صورتی که تداخلی میان قطعات انتخابی وجود داشته باشد (مثلا حافظه رم با مادربورد سازگار نباشد) در اغلب موارد هشداری توسط سایت مربوطه برای شما نمایش داده می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها