تیم کشتی‌فرنگی نوجوانان ایران با کسب 3 مدال طلا، 5نقره و یک برنز عنوان قهرمانی رقابت‌های کشتی‌فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در تایلند را از آن خود کرد.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۱۸

در جریان این رقابت‌ها که در بانکوک برگزار شد تیم ایران با کسب 3 مدال طلای محمد حسینوند، علی کبیری و سیدمجتبی حسینی در اوزان 54، 69 و 100 کیلوگرم، 5 مدال نقره میلاد رضانژاد حسینوند، محسن مدهنی، مصطفی کایدخورده، مهران سعادتی‌فر و محمد نصرتی در اوزان 50، 58، 63، 76 و 85 کیلوگرم و یک مدال برنز محمد کریمی‌نیا در وزن 42 کیلوگرم و با 87 امتیاز به‌عنوان قهرمانی رسید.

در رده‌بندی تیمی پس از ایران که با 87 امتیاز قهرمان شد، قزاقستان با 44 امتیاز، قرقیزستان با 75، هند با 65، کره‌جنوبی با 53، ازبکستان با 53 و ژاپن با 49 امتیاز در رده‌های دوم تا هفتم قرار گرفتند.

در ادامه این رقابت‌ها امروز نوجوانان آزادکار به مصاف حریفان می‌روند. تیم تحت هدایت غلامرضا محمدی در روز نخست پیکارهای کشتی آزاد سه نماینده دارد.

در 42کیلو مهدی ویسی پس از استراحت در دور نخست در دور بعد به مصاف برنده کشتی گیران هند و قزاقستان می‌رود. در 50 کیلو محمد ابراهیمی در کشتی نخست با حریفی از کشور هند مبارزه می‌کند و در 58 کیلو مرتضی پورمرتضوی در دور اول با کشتی‌گیر یمنی مبارزه می‌کند. همچنین سیدعرفان جعفریان، مهدی عشقی، امیرحسین مقصودی، سیدمبین حسینی، میثم زارع، عباس فروتن و سیدمهدی هاشمی به ترتیب در اوزان 46، 54، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم روز یکشنبه به مصاف رقبای خود می‌روند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها