فصل جدید لالیگا قرعه‌کشی شد

ال‌کلاسیکوی رفت؛ هفته 17 در برنابئو

قرعه‌کشی رقابت‌های لالیگای فصل 18-2017 روز گذشته در محل فدراسیون فوتبال اسپانیا انجام شد. طبق این قرعه‌کشی رئال مادرید روز 29 مرداد و در هفته اول لالیگا در زمین لاکرونیا به میدان خواهد رفت و بارسا نیز میزبان رئال‌بتیس خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۵۳۷۱۷

فصل گذشته نیز بارسا در هفته اول پذیرای بتیس بود و 6-2 این تیم را شکست داد. اتلتیکو نیز در هفته اول میزبان تیم تازه لالیگایی شده جیرونا خواهد بود. در هفته پایانی نیز رئال مادرید در زمین ویارئال به میدان می‌رود و بارسا در نوکمپ میزبان سوسیداد است. اتلتیکو نیز در ورزشگاه جدید خود متروپولیتانو به مصاف ایبار خواهد رفت.

و اما ال‌کلاسیکوی رفت در هفته 17برگزار می‌شود. تاریخ اولین ال‌کلاسیکوی لالیگا، چهارشنبه 20دسامبر (29 آذر) تعیین شد که چهار روز پس از بازگشت رئال از جام جهانی باشگاه‌ها در امارات خواهد بود. در این بازی رئال میزبان است و کهکشانی‌ها احتمالا خواهان تعویق بازی به روز پنجشنبه خواهند شد. این آخرین بازی دو تیم در سال 2017 محسوب می‌شود.جالب تر این‌که بازی برگشت دو تیم از هفته 36و روز 6 ماه می در نوکمپ برگزار می‌شود که به احتمال فراوان نقشی تعیین‌کننده در قهرمانی لالیگا خواهد داشت. داربی رفت مادرید بین اتلتیکو و رئال نیز 28 آبان ماه در ورزشگاه اتلتیکو برگزار می‌شود.

190 میلیون یورو برای انتقال امباپه به رئال

منایع خبری اسپانیا دیروز از یک انتقال بزرگ خبر دادند. نسخه اینترنتی روزنامه مارکا نوشت: باشگاه موناکو با انتقال کیلین امباپه به رئال مادرید موافقت کرده است. روزنامه مارکا همچنین خبر داد که موناکو در ازای انتقال این بازیکن 18 ساله 190 میلیون یورو دریافت خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها