استاندار تهران و جمعی از فرمانداران شهرستان های استان تهران به منظور بازدید از مناطق عشایری و همچنین شرکت در جلسه شورای عشایری استان روز جمعه به دشت لار سفر کردند.
کد خبر: ۱۰۵۳۴۵۱

سید حسین‌هاشمی به همراه جمعی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تهران برای شرکت در جلسه شورای عشایری و همچنین بازدید از مناطق عشایری شرق استان تهران به دشت لار سفر کردند.

افتتاح ایستگاه پلیس و بازدید از مرکز اصلاح نژاد دام سبک سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و همچنین بازدید از مرکز خدمات رسانی عشایر به حوزه لار از برنامه‌های بازدید استاندار تهران از مناطق عشایری دشت لار بود.

در ادامه جلسه شورای عشایری استان تهران در مناطق عشایری دشت لار و در داخل سیاه چادر عشایری برگزار شد که در این جلسه به مسائل ، مشکلات و مطالبات عشایر کوچنده در دشت لار رسیدگی شد.

همچنین استاندار تهران در این سفر ضمن دیدار با عشایر کوچنده از مرکز خدماتی به عشایر کوچنده منطقه لار نیز دیدن کرد.مدیرکل امورعشایری استان تهران در حاشیه سفر استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی به مناطق عشایری استان گفت: نهمین جلسه شورای عشایر استان به ریاست سید حسین‌هاشمی برگزار شد.

سیروس نصیری افزود: سال گذشته 2 جلسه شورای عشایری استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار شد که حدود 60 درصد مصوبات سال گذشته عملیاتی و اجرایی شد.وی خاطرنشان کرد: بیشتر این مصوبات در زمینه ارائه خدمات به عشایر کوچنده از جمله خدمات پزشکی، توزیع آرد و سوخت فسیلی، نصب سامانه‌های خورشیدی، آبرسانی سیار و مرمت و بازسازی راه‌های عشایری است.

به گفته نصیری در سفر یکروزه استاندار تهران به مناطق عشایری حوزه لار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، محیط زیست استان تهران و جمعی از فرمانداران و نمایندگان دستگاههای اجرایی حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها