گزارش فردوسی‌پور از تیم ملی در مجله ورلدساکر

عادل فردوسی‌پور در گزارشی برای مجله ورلدساکر، درباره صعود ایران به جام جهانی که برای اولین‌بار در دو دوره پی در پی به‌دست می‌آید، نوشت: ایران دو بازی زودتر از پایان رقابت‌ها توانست به‌عنوان صدرنشین گروه A جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. بنابراین در کشوری که فوتبال و سیاست در زندگی روزمره مردم نقش مهمی دارد، تعجبی ندارد که دو روز بعد از صعود به جام جهانی اعضای تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به دفتر ریاست‌جمهوری دعوت شوند.
کد خبر: ۱۰۵۱۹۰۳

فردوسی‌پور در ادامه با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در دیدار با اعضای ملی تیم ملی فوتبال، نوشت چند ساعت بعد از جلسه با رئیس‌جمهور، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران مقابل اصحاب رسانه قرار گرفت و برنامه‌هایش را برای آینده تشریح کرد و گفت‌: ایران بدون شکست و بدون گل خورده در بیش از 1000 ‌دقیقه توانست به این مهم دست یابد.

همچنین در طول چهار سال گذشته فوتبال ‌ملی ایران همواره تیم اول رده‌بندی فیفا بین آسیایی‌ها بوده است. در همین رابطه، سرمربی پرتغالی تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران گفت‌: در آسیا تنها تیمی که می‌تواند ایران را شکست دهد، تیم ذخیره‌‌های ایران است. کارلوس کی‌روش 64 ساله تلاش زیادی برای موفقیت در کارش انجام داده و کسانی که او را می‌شناسند، بخوبی می‌دانند که او انسان سخت و یکدنده‌ای است. او همیشه حمایت کامل افکار عمومی را حس می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها