درحالی که افزایش خودسرانه قیمت شیر از سوی برخی شرکت‌های لبنی وارد چهارمین ماه می‌شود،‌ سازمان حمایت در سکوت مطلق همچنان در حال بررسی کارشناسی علت افزایش قیمت است.
کد خبر: ۱۰۵۱۷۰۹

رضا باکری، دبیر انجمن صنایع لبنی در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین وضعیت تعیین تکلیف قیمت سه محصول لبنی که قرار بود تا روزهای آینده از سوی سازمان حمایت درمورد آن تصمیم‌گیری شود، اظهار کرد: هنوز بررسی پرونده‌های افزایش قیمت محصولات لبنی خاتمه پیدا نکرده و تاکنون یک جلسه در این مورد برگزار شده است.

وی با تصریح بر این‌که بعید می‌دانم وضعیت افزایش قیمت سه محصول لبنی تعیین تکلیف شود، خاطرنشان کرد: تا دو هفته آینده در هر صورت مساله روشن می‌شود؛ چراکه شرکت‌های لبنی مستندات خود را برای افزایش قیمت ارائه داده‌اند. خبرنگار فارس گفت که اغلب شرکت‌های لبنی شیر استریل خود را بدون مجوز سازمان حمایت از پس از عید از 2800 به 3000 تومان افزایش داده‌اند و انگار آب از آب تکان نخورده است که دبیر انجمن صنایع لبنی در واکنش به این موضوع گفت: این‌طور هم نیست و سازمان تعزیرات حکومتی جریمه‌های 6، 8 و 10 میلیارد تومانی بسته به میزان و تناژ محصول برای این برندهای لبنی تعیین کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها