بعد از معرفی اعضای تیم بسکتبال دختران ایران به اردوی آماده‌سازی، برخی از مربیان تیم‌ها به نحوه دعوت از بازیکنان انتقاد کردند. به اعتقاد این عده در تیم ملی بزرگسالان نفرات از لیگA برگزیده شده‌اند و بازیکنان لیگB اصلا دیده نشده‌اند و همین امر می‌تواند بی‌انگیزگی بازیکنان این لیگ را که میان آنها هم چهره‌های بااستعداد کم نیستند، سبب شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۲۰

بسکتبال دختران در تیم‌های ملی نخستین گام‌ها را برمی‌دارند و به همان نسبت نباید به جای ایجاد زمینه‌های مناسب برای رشد و توسعه، شروع راه تازه را بهانه تصمیم‌هایی قرار داد که ممکن است در همین نقطه شروع انگیزه‌های خیلی از مربیان بانوان و دختران شایسته بسکتبال را از بین ببرد. در این بخش بسکتبالیست‌های تحصیلکرده و آموزش‌دیده به عنوان بازیکنان سابق تیم‌های ملی در رده‌های مختلف مربیگری قرار دارند و این امیدواری را ایجاد می‌کنند با دیده شدن توسط بخش بانوان فدراسیون بسکتبال، آینده بهتری را برای بسکتبال دختران بسازند.

اگر تا امروز صحبت‌ها در بسکتبال بانوان بر محور پوشش بازیکنان برای ورودشان به عرصه بین‌المللی بود، اینک تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری برای آنها اهمیت زیادی دارد؛ یعنی باید زمینه‌های مناسب برای تصمیم‌گیری ایجاد کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها