رامین رضاییان، مدافع فصل گذشته پرسپولیس بالاخره پس از کش و قوس‌های فراوان تیم آینده خود را انتخاب کرد و با قراردادی دو ساله به تیم اوستنده بلژیک پیوست. رضاییان که از چند روز پیش در تمرینات این تیم شرکت داشت و حتی در یک بازی دوستانه حدود 60 دقیقه در ترکیب این تیم بود، توانست نظر مثبت سرمربی این باشگاه بلژیکی را به دست آورد. البته رضاییان در ابتدا اختلافی در مورد مدت قرارداد خود با این باشگاه داشت. بنا به اعلام منابع خبری، سران این باشگاه در ابتدا قراردادی به مدت چهار سال را به رضاییان پیشنهاد کردند که مورد موافقت او قرار نگرفت و درنهایت روز گذشته طرفین بر سر قراردادی دو ساله به توافق رسیدند.
کد خبر: ۱۰۴۹۸۶۵

در همین راستا، سایت باشگاه رسما اعلام کرد با مدافع تیم ملی ایران قراردادی تا سال 2019 امضا کرده است. نکته قابل توجه این‌که پس از اعلام این خبر حدود 6000 نفر بر تعداد طرفداران این باشگاه در شبکه‌های اجتماعی افزوده شد. سایت فوتبال بلژیک درباره رضاییان این طور نوشت: اوستنده با رامین رضاییان، مدافع تیم ملی ایران قراردادی را تا سال 2019 امضا کرد. این مدافع 27 ساله ایرانی پیشتر از دو باشگاه کلوپ بروژ و خنت بلژیک نیز پیشنهاد داشت ولی در نهایت به اوستنده پیوست.

تیم اوستنده سال گذشته در لیگ برتر بلژیک در بین 16 تیم توانست به مقام چهارم برسد. این تیم همچنین به فینال مسابقات جام حذفی نیز راه یافت، اما در مقابل اندرلخت تن به شکست داد. رضاییان هفته گذشته به اردوی این تیم بلژیکی پیوسته بود تا تست‌های لازم را بدهد که درنهایت موفق شد رضایت کادر فنی این تیم را جلب کند.

طی ماه‌های اخیر و پس از کنار گذاشته شدن رضاییان از سوی برانکو، حرف و حدیث‌های فراوانی در مورد تیم بعدی او منتشر شده بود. در این میان استقلال نیز به دنبال به خدمت گرفتن این بازیکن بود، اما مدافع راست تیم ملی با لژیونر شدن و رفتن به تیم چهارم لیگ بلژیک تا حدود زیادی حضور خود در ترکیب نهایی تیم ملی در جام جهانی روسیه را قطعی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها