همیشه آدم‌هایی هستند که فکر می‌کنند داشتن جایگاه‌های ویژه به واسطه پیوندهای خونی و مناسبات خانوادگی حق مسلم آنهاست.
کد خبر: ۱۰۴۹۰۷۸

اسامه بن لادن، رهبر القاعده

بر خلاف ظاهر اتوکشیده‌ای که بیشتر ما از این طیف در ذهن داریم شاید کمتر کسی بداند که اسامه بن لادن بنیانگذار و رهبر گروه تروریستی القاعده در خانواده‌ای متمول در عربستان سعودی به دنیا آمد و بعد از تحصیل در رشته اقتصاد به فرمانده تروریست‌هایی تبدیل شد که القاعده نام‌گذاری گردید.

کیم جونگ اون رهبر کره‌شمالی

حکومت کمونیستی کره‌شمالی همیشه به خاطر فضای بسته‌ای که در آن حاکم بوده است و از طرف دیگر به خاطر تبلیغات رسانه‌ها علیه جو موجود در آن همیشه در نظر افکار عمومی دنیا به عنوان یک کشور مستبد با قوانین عجیب‌وغریب شناخته می‌شود.

کیم جونگ اون در حال حاضر رهبری این کشور را به عهده دارد؛ کسی که تا قبل از فوت پدرش می‌توان او و دیگر برادرانش را جزو اشخاصی به حساب آورد که از امکانات ویژه‌ از جمله تحصیل و سفر به خارج از کشور استفاده کرده‌اند. در حالی‌که عموم مردم کره‌شمالی ازهیچ‌کدام از این امکانات نمی‌توانند استفاده کنند.

شاهزاده ویلیام نوه ملکه انگلیس

او از نوادگان ملکه انگلیس است و بعد از پدرش دومین فرد در دودمان خاندان سلطنتی به حساب می‌آید؛ به همین خاطر او را می‌توان از معروف‌ترین شاهزاده‌های دنیا به حساب آورد.

ایوانکا ترامپ دختر رئیس‌جمهور

یکی از پر سر و صداترین زنان حال حاضر دنیاست که با ریاست جمهوری پرحاشیه پدرش این روزها بیش از پیش مورد توجه مردم و رسانه‌های دنیا قرار گرفته است. ایوانکا دختر غول املاک آمریکاست و این روزها در دولت پدرش به عنوان شبه بانوی اول آمریکا نقش بازی می‌کند. او هم‌اکنون در چهل‌وپنجمین دولت آمریکا به‌عنوان دستیار ویژه رئیس‌جمهور مشغول به کار است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها