سرمربی تیم ملی تکواندو با دفاع از عملکرد تیمش در رقابت‌های جهانی تاکید کرد زمان لازم را برای نتیجه‌گیری در اختیار نداشته است.
کد خبر: ۱۰۴۸۵۹۳

مهدی بی‌باک دیروز در جمع خبرنگاران درباره کارنامه تیم ملی مردان که در رقابت‌های جهانی کره‌جنوبی به عنوان سومی دست یافت، گفت: تیم ایران می‌توانست در بدترین حالت به نایب‌قهرمانی برسد که اتفاقات مانع آن شد. قوانین جدید تکواندو، 50 درصد تمرین و روش مبارزه را تغییر داده است، اگر در زمان بیژن مقانلو به قهرمانی جهان دست یافتیم، تیم حدود دو سال در اختیار کادر فنی بود. این‌که می‌گویند بازیکنان تیم ملی، مهدی بی‌باک را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کرده‌اند واقعا عجیب و خنده‌دار است!. تیم ایران در 19 دوره فقط دو مرتبه قهرمان جهان شده است و نمی‌دانم چرا با دوماه تمرین انتظار قهرمانی در جهان داریم. این توقعات استرس تیم را بالا برد.

وی افزود: هیچ مربی‌ای جرات نداشت این تیم را در مقطع زمانی فعلی در اختیار بگیرد و خیلی‌ها معتقدند این تیم به خاک نشسته بود که خوشبختانه روی سکو قرار گرفتیم. همین‌جا اعلام می‌کنم اگر فدراسیون بخواهد می‌روم و هیچ‌گاه مثل برخی‌ها دشمن فدراسیون نخواهم شد.

کمرانی: درجا نزدیم

همچنین مهرو کمرانی سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان که تیمش در این رقابت‌ها موفق به کسب یک مدال نقره توسط کیمیا علیزاده شد، گفت: اتفاقاتی که در تهران افتاد و انتقادات نادرستی که از علیزاده کردند، واقعا ما را ناراحت کرد و واقعا دل کادر و کیمیا گرفت و رنجید، آنقدر فشار روحی بالا رفت که همین الان کیمیا در بیمارستان است چون از لحاظ روحی به استراحت نیاز دارد.

سرمربی تیم ملی بانوان تصریح کرد: به‌هیچ‌وجه درجا نزدیم و اتفاقا ارتقا نیز داشتیم. اگر یک یا دو تورنمنت آماده‌سازی بیشتر داشتیم شاید برخی اشتباهات مانند اشتباهی که طیبه پارسا انجام داد در مسابقات تدارکاتی پیش می‌آمد و شاید با چند امتیاز بیشتر عنوانی بهتری به‌دست می‌آوردیم.

به هر صورت کیمیا علیزاده با غیرت کار کرد و خوشحالم که توانستیم برای اولین مرتبه یک نماینده از بانوان کشورمان در فینال حاضر باشد. باز هم تلاش می‌کنیم و می‌دانیم که پتانسیل کشورمان در بخش بانوان بالاست و می‌توانیم در دوره بعدی روی سکو برویم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها