سخنگوی نیروی انتظامی دیروز در نشست خود با خبرنگاران از دستگیری پنج کارمند دفاتر اسناد رسمی به دلیل شایعه‌سازی و برخورد با خودروهای شیشه دودی خبر داد. مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در کنفرانس خبری سردار سعید منتظرالمهدی را در زیر می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۴۸۱۵۰

به دنبال انتشار شایعاتی مبنی بر واریز مبالغ دریافتی در مراکز تعویض پلاک به حساب چند نفر از مدیران ارشد نیروی انتظامی و پیگیری‌های پلیس، پنج نفر از کسانی که این شایعات را رواج دادند توسط پلیس امنیت ناجا شناسایی، احضار و تحویل مراجع قضایی شدند. افراد دستگیر شده جزو کارمندان دفاتر اسناد رسمی در چند استان بودند.

برابر مصوبات هیات وزیران استفاده از شیشه‌های دودی به نحوی که راننده و سرنشین داخل آن قابل تشخیص نباشند، ممنوع است .

اماکنی که بدون تجسس در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، مشمول حریم خصوصی نبوده و هنجارها و الزامات قانونی در این موارد باید رعایت شود که داخل خودرو نیز مصداق این موارد است.

مشمولان متولد سال 1372 به بعد که فاقد غیبت سربازی هستند می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین خود استفاده کنند. این تسهیلات برای کسانی است که بیش از شش ماه در جبهه حضور داشته یا درصد جانبازی آنها کمتر از 5 درصد نباشد.

مشمولانی که دارای فرزند معلول ذهنی و ناتوان هستند می‌توانند از معافیت خدمت سربازی استفاده کنند و شرط استفاده از آن ارائه گواهی از سازمان بهزیستی کشور و تائید شورای پزشکی وظیفه عمومی است و فرزند نیز باید در کانون خانواده نگهداری شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها