
به گزارش جام جم آنلاین ، مهدی طارمی متنی را در اینستاگرام منتشر می کند که بوی خداحافظی می دهد. در حالی که اخبار جدایی او و پیوستنش به باشگاه هایی در هلند و یونان بیشتر و بیشتر می شود او این متن را به صورت فینگلیش منتشر کرده است:
ممنونم از مدیریت باشگاه و سرمربی محبوب که نگاهی حرفه ای دارند. امیدوارم هر آن چه صلاح من و پرسپولیس است اتفاق بیفتد. از حمایت هواداران عزیز هم ممنونم.»

مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند