مرد تبعه پاکستان پس از قتل دو مامور پلیس در این کشور به ایران گریخت. قاتل فراری با تشکیل باندی در چابهار مردی را برای اخاذی 150 میلیونی به گروگان گرفت.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۰۰

به گزارش جام‌جم، تحقیقات در این پرونده از 11 اردیبهشت امسال و به دنبال ناپدید شدن مردی در چابهار در دستور کار پلیس این شهر قرار گرفت. بررسی های پلیس نشان داد، این مرد سوار بر خودروی تویوتا کمری خود همراه فرزند چهار ساله‌اش در مسیر خانه بوده که ناپدید شده بود.

جست‌وجوها ادامه داشت تا این که بعد از ساعتی خودروی مرد 27 ساله در یکی از خیابان‌های چابهار کشف شد. فرزند چهار ساله او در خودرو بود، اما از راننده خبری نبود.

ماموران به تحقیق از این کودک پرداختند که او مدعی شد، سه نفر پدرش را با خود برده‌اند. ماموران در تحقیقات میدانی هم پی بردند سرنشینان خودرویی و مردی موتور سوار سد راه خودروی تویوتا شده و با تهدید راننده، او را با خود برده بودند.

در حالی که تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان ادامه داشت، مردی ناشناس با خانواده گروگان تماس گرفت و برای آزادی او 150 میلیون تومان درخواست کرد.

سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این باره به جام‌جم گفت: ماموران جست‌وجوهای خود را ادامه دادند تا این که با ردیابی‌های پلیسی هویت متهم موتورسوار را به دست آورده و او را در عملیاتی غافلگیرانه در چابهار دستگیر کردند.

متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به ربودن جوان 27 ساله با همکاری دو نفر دیگر و سرکردگی یک سارق حرفه‌ای اعتراف کرد. پس از این اعترافات ماموران پلیس پس از شناسایی محل نگهداری فرد ربوده شده، طی عملیاتی دو متهم دیگر پرونده را دستگیر و فرد گروگان را آزاد کردند.

وی ادامه داد: در بازجویی از متهمان مشخص شد، عامل اصلی این آدم‌ربایی یک تبعه کشور پاکستان است که پس از دستگیری همدستانش مدام محل اختفای خود را تغییر می‌دهد. سرانجام کارآگاهان پلیس، این فرد را بامداد چهارشنبه در یک عملیات غافلگیرانه در چابهار دستگیر کرده و در بازرسی از محل اختفای این آدم‌ربا، یک قبضه سلاح کمری و مهمات و مقادیری مواد مخدر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: متهم در بازجویی‌ها به ربودن مرد جوان اعتراف کرد. ماموران که احتمال می‌دادند او مرتکب جرایم دیگری شده باشد، به بازجویی‌ها ادامه دادند که متهم این بار اقرار کرد، در جریان درگیری با ماموران پلیس پاکستان، دو مامور را کشته و به ایران فرار کرده است. او در ایران با تشکیل این باند قصد آدم‌ربایی داشت که در اجرای اولین نقشه خود ناکام ماند و دستگیر شد.

تحقیقات از اعضای این باند در پلیس آگاهی چابهار ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها