پسر جوان که به خاطر چشم تو چشم شدن با بچه‌محلشان او را با ضربه چاقو کشته بود، در دام کارآگاهان پلیس آگاهی گرفتار شد.
کد خبر: ۱۰۴۵۸۳۰

به گزارش جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از بامداد 26 اردیبهشت امسال و به دنبال گزارش درگیری دسته‌جمعی در خیابان خاوران در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران با حضور در محل دریافتند در این درگیری پسری 23 ساله به نام مهدی با ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در تحقیقات میدانی از محل درگیری مشخص شد درگیری بین دو برادر به نام‌های رضا 22 ساله، جواد 24 ساله و یکی از دوستانشان به نام مسعود 23 ساله با گروهی دیگر از جوانان ساکن خیابان محمودی آغاز و در جریان آن، رضا با ضربه چاقو مهدی را از ناحیه گردن مجروح کرده بود .

با شناسایی رضا به عنوان ضارب و متهم اصلی پرونده، دستگیری او در دستور کار کارآگاهان اداره دهم قرار گرفت .

در شرایطی که خانواده وی مدعی بی‌اطلاعی از مخفیگاه وی بودند، کارآگاهان اداره دهم آگاهی با انجام اقدامات پلیسی متوجه شدند رضا مدتی در یکی از شهرهای شمالی کشور مخفی بوده و بتازگی به تهران بازگشته و در خانه یکی از بستگان نزدیک خود در خاوران پنهان شده است .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: سرانجام متهم سوم تیر امسال دستگیر شد و در بازجویی‌ها درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: شب جنایت پس از شرب خمر، همراه برادرم و مسعود به خانه آمدیم که مثل هر شب، تعدادی از جوانان محل در مقابل خانه ما ایستاده بودند. در زمان ورود به خانه موضوعی پیش نیامد و هر سه نفرمان وارد خانه شده و به بالکن خانه رفتیم. در بالکن ایستاده بودیم که با مقتول و دوستانش چشم تو چشم شدیم و از آنجا درگیری لفظی بین ما و آنها آغاز شد. هنگام خارج شدن از خانه، چاقویی از آشپزخانه برداشتم و درگیری شروع شد. من در یک لحظه با چاقوی آشپرخانه ضربه‌ای به سمت مقتول پرتاب کردم که چاقو به داخل گردنش رفت. چاقو را در همان وضعیت رها کرده و بسرعت از محل فرار کردیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها