جام جم آنلاین : دو قاتل زنجیره ای چنان وحشتی در خیابان های فونیکس امریکا پراکنده اند که ساکنان آن برای دفاع از خود مسلح می شوند.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۷

به گزارش بی بی سی ، دست های لیندا اونیل هنگام هدف گیری با هفت تیر تازه او می لرزد. شلیک می کند اما به هدف نمی زند. اصلا تعجبی ندارد. در سن 41 سالگی او تاکنون هرگز سلاحی نداشته و در واقع حتی یک سلاح را لمس نکرده است اما این هفته بیش از 500 دلار برای خرید یک هفت تیر داد و حالا تمرین تیراندازی می کند تا از خود دفاع کند.
لیندا یکی از صدها نفر از مردم شهر فونیکس است که پس از هفته ها خبرهای وحشتناک درباره دو قاتل زنجیره ای اقدام به مسلح کردن خود کرده است . مردم می گویند دو قاتل فوق برای کشتن تعداد بیشتری از مردم این شهر با هم مسابقه گذشته اند.
لیندا می گوید: ترس مرا فلج کرده است. امکان ندارد شبها از خانه بیرون بیایم. بعضی از دوستانم شب ها کار می کردند اما حالا کارشان را رها کرده اند و ترجیح می دهند پول نداشته باشند اما زنده بمانند.
قتل ها از اوت گذشته شروع شد اما ماهها طول کشید تا پلیس متوجه شود کار دو نفر جداگانه است.
اولی به قاتل «بیس لاین» محله ای که نخستین قتل خود را در آن مرتکب شد معروف است.
گفته می شود وی تاکنون حداقل 6 نفر را کشته و همچنین 20 نفر دیگر را دزدیده و حیثیت شان را لکه دار کرده است. او خود را به شکلهای مختلف درمی آورد.
قاتل دوم به تیرانداز زنجیره ای معروف است و گفته می شود از داخل خودرو خود به طور تصادفی به آدمها و حیوانات شلیک می کند. او تاکنون جان دست کم پنج نفر را گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها