انقلاب فلسطین همزاد انقلاب اسلامی ایران است و حمایت از آرمان فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها از بزرگ‌ترین رویکردهای فراموش ناشدنی انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۳۳

ملت‌های مسلمان هرگز فراموش نخواهند کرد آن روزهایی را که عده‌ای از دولت‌های به ظاهر اسلامی با عنوان دفاع از ملت فلسطین دست در جیب ملت‌های مسلمان داشتند و از سویی دیگر دست در دست دشمنان فلسطین، با غاصبان قدس شریف پیوند برقرار می‌کردند، بالاخره نقاب از چهره‌شان افتاد و امروز دیگر هیچ آزاداندیشی در جهان نیست که نداند آنها که در ظاهر عنوان خادم مسلمین را دارند در باطن خائن به آرمان‌های اسلام ناب محمدی(ص) هستند.

تحولات منطقه‌ای هم نشان داد که برخی از کشور‌هایی که زمانی داعیه‌دار دفاع از فلسطینیان و مردم مسلمان بودند آبی گرم نمی‌شود. حالا دیگر دلارهای نفتی نه برای تجهیز مقاومت و پشتیبانی از ملت مظلوم مسلمان بلکه برای خرید تسلیحات پیشرفته از بزرگ‌ترین دشمن مسلمانان و برای به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع در جای‌جای جهان اسلام است. امروز به‌وضوح دستان پلید آل‌سعود همدست با رژیم صهیونیستی است و داعش و القاعده و امثالهم دست‌پروده تفکر وهابی ـ صهیونیستی آل‌سعود و غاصبان فلسطین است که با هدف آشوب در منطقه و ضربه‌زدن به محور مقاومت و برآورده ساختن مطامع رژیم سفاک صهیونیستی و حامیان پلید آن می‌باشد.

مایه افتخار است که اکنون جمهوری اسلامی ایران بزرگ‌ترین محور و منادی مقاومت در جهان است و پشتیبانی از مقاومت در جهان اسلام از اصول لاینفک نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و روز جهانی قدس که یادگار مبارک امام راحل عظیم‌الشان است به عنوان ارمغانی ارزنده برای جهان اسلام و ملت‌های مسلمان باقی مانده است.

پاسداشت روز جهانی قدس نه‌تنها به عنوان یک نماد بلکه به عنوان یک وظیفه ملی و شرعی و راهبرد استراتژیک در مواجهه با دشمنان مقاومت است. به امید روزی که با آزادی قدس عزیز از چنگال غاصبان صهیونیست، ملت مظلوم فلسطین بتوانند در سرزمین مادری خود آزادانه حاکم بر سرنوشت خویش باشند.

محمدرضا باهنر / عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها