برنامه "صبح و ورزش" رادیو ورزش یکشنبه 28 خرداد، با امیر حسینی، پاسور اسبق تیم ملی والیبال کشور، در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال کشور در لیگ جهانی به گفتگو پرداخت.
کد خبر: ۱۰۴۲۹۲۴
دلایل کسب نتایج ضعیف تیم ملی در لیگ جهانی والیبال

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از رادیو ورزش؛ امیر حسینی، پاسور سابق تیم ملی والیبال کشور، در تحلیل بازی ملی پوشان در لیگ جهانی امسال، گفت: به نظر من در بازیهای امسال نسبت به سالهای گذشته آن طراوت و روحیه جنگندگی در تیم ما وجود نداشت. در دوره ولاسکو و حتی قبل از آن تیم کشورمان جنگندگی داشت و با این صفت در دنیا معروف بود. به اعتقاد من زمانیکه ولاسکو آمد، تیم را از نظر انگیزشی و روحی و ورانی بالا برد. هیچ بازیکنی امنیت نداشت که بداند حتماً در میدان بازی می کند و ولاسکو به همه یکسان بها می داد؛ همه بازیکنان در سطح بالایی بودند و با مصدومیت یک بازیکن برای تیم هیچ مشکلی به وجود نمی آمد.
وی، در ارتباط با بازی شب گذشته ایران و لهستان در لیگ جهانی، اظهار داشت: هم در بازی دیشب و هم در بازی با آمریکا، از بدو ورود بازیکنان به زمین این احساس به من دست داد که تیم کشورمان راحت 3-0 بازنده میدان خواهند بود؛ زیرا از چهره همه بازیکنان مشخص بود که انگیختگی لازم برای بازی به این مهمی را ندارند.
حسینی، در پاسخ به این پرسش که چرا در مقابل تیم هایی که سرویس زننده های پرشی پر قدرت دارند، دریافت کننده های ما ضعیف هستند، بیان کرد: تیمی که خوب سرویس نزند، دریافت خوبی هم نخواهد داشت؛ زیرا در تمرینات دریافت کننده ها با سرویس های خوبی مواجه نبودند که قوی شوند. در دوره سرمربیگری ولاسکو بیشتر تمرینات روی دریافت و سرویس بود؛ حتی این مربی با آوردن دستگاه سرویس زننده روزی حداقل 2 ساعت با دریافت کننده ها کار می کرد.
وی، تصریح کرد: به اعتقاد من والیبال روز دنیا بازی سرویس و دریافت سرویس شده است. هر تیمی که سرویس خوب بزند و دریافت خوبی داشته باشد، می تواند برنده شود؛ حتی اگر از لحاظ حمله و دفاع ضعیف تر از دیگر تیم ها باشد.
برنامه "صبح و ورزش" امروز با اجرای ریاحی و اکرامی و با کارشناسی علی شاکری، کاری از گروه علوم ورزشی، جنگ صبحگاهی نشاط انگیزی بود که با پیگیری رویدادهای ورزشی و ارتباط با مسئولین ورزش، مخاطبین و شنوندگان همه روزه به جز جمعه ها ساعت ۷:۱۵ به مدت ۱۱۰ دقیقه پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها