درگیری دو راننده به‌خاطر ترافیک و بسته شدن بزرگراه با قتل پایان یافت. قاتل با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۵۴

به گزارش جام‌جم، شامگاه دوم خرداد امسال، درگیری رانندگان دو خودرو در بزرگراه آزادگان، محدوده پل ساوه به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در محل متوجه شدند، در این درگیری رانندگان دو خودروی روآ و پراید با هم درگیر شده بودند.

به گفته شاهدان، راننده پراید شیشه خودروی روآ را شکسته و بعد راننده آن را از ناحیه سر مجروح کرده بود.

راننده روآ به نام جواد 42 ساله به بیمارستان منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان باخت. با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمـد و به دستور قاضی دشتبان، بازپرس شعبه دهم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با شناسایی و تحقیق از شاهدان صحنه درگیری متوجه شدند، یکی از شاهدان با گوشی تلفن همراهش اقدام به فیلمبرداری از صحنه درگیری کرده است.

با بررسی این فیلم، شماره پلاک خودروی پراید به‌دست آمد. میثم 32 ساله راننده پراید بود که همزمان با این قتل، در محل کار خود در بازار مبل یافت آباد حاضر نشده بود. دیروز متهم با مراجعه به پلیس آگاهی خود را تسلیم کرد.

مرد جوان در اظهاراتش گفت: شب حادثه ترافیک شدیدی به علت تصادف بین دو دستگاه خودروی خاور و روآ در اتوبان آزادگان ایجاد شده بود. هنگام عبور از کنار آنها، از راننده روآ درخواست کردم، مسیر را باز کند که همین موضوع باعث درگیری شد. یک لحظه چوب دستی داخل خودرو را برداشتم و سراغ خودروی روآ رفتم و شروع به تخریب تمام شیشه‌های آن کردم. راننده قصد داشت مانع ادامه کار من شود که ضربه‌ای محکم به سرش زدم. او غرق خون روی زمین افتاد و من از محل فرار کردم. سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با اعتراف اولیه متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت ازسوی بازپرس پرونده صادر شد و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها