با محمد انصاری برای این تصمیم بزرگ مشورت کردم

مصلح: امیدوارم با پرسپولیس قهرمان آسیا شوم

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس امیدوار است در رسیدن این تیم به قهرمانی آسیا نقش کوچکی داشته باشد. شایان مصلح که یکشنبه شب با قراردادی دو ساله قرمزپوش شد، درباره این که چه شد به پرسپولیس پیوست، گفت: خدا را شکر می‌کنم یک دوره زمانی پراسترس برای انتخاب تیم داشتم خیر و صلاحم این بود که پرسپولیس را انتخاب کنم. با خیلی از دوستان از جمله محمد انصاری مشورت کردم، البته او همیشه به من می‌گفت دستت را برای انتخاب تیم باز می‌گذارم. خدا را هزار مرتبه شکر با مشورتی که با او و افراد دیگر داشتم پرسپولیس را انتخاب کردم.
کد خبر: ۱۰۴۰۸۶۳

وی افزود: سپیدرود خانه من است و جایی بود که مرا احیا کرد. حتی اگر در سن پایه بهترین شرایط را داشته باشی، فوتبال پایه‌ها در ایران ارزش خاصی ندارد، مهم این است که در بزرگسالان در کدام تیم بازی می‌کنی. سپیدرود بهترین پل برای پیشرفت من بود. مردم گیلان فوق‌العاده فوتبالی هستند. در لیگ دوم وقتی 20 هزار هوادار برای یک بازی بیایند واقعا عجیب است. سپیدرودی‌ها در این مدت به من لطف کردند. همه تلاش‌های آنها باعث شد که شایان مصلح الان به پرسپولیس آمده است.

مصلح درباره این که چقدر می‌تواند در راه موفقیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به این تیم کمک کند، گفت:‌ با پیروزی تیم مقابل لخویا بازیکنان روحیه مضاعفی گرفتند. فکر می‌کنم این موضوع و رسیدن تیم به جمع هشت تیم برتر آسیا افتخار بزرگی است. الان هم عزم بچه‌ها برای رسیدن به قهرمانی آسیا جزم شده است. امیدوارم بتوانم در ادامه راه سهم کوچکی در این موفقیت داشته باشم.

وی درباره اعتقادات مذهبی و نقش آنها در موفقیت در زندگی شخصی‌اش، گفت: من نوکری اهل‌بیت(ع) را می‌کنم. برای من این موضوع افتخار است. گاهی اوقات هم برای اهل بیت شعر می‌گویم، البته نه به صورت حرفه‌ای اما ارادتم را از این دو راه به اهل بیت نشان داده‌ام. ما هر چه داریم از خداوند و وجود نازنین چهارده معصوم است. اگر به آن بزرگواران توسل می‌کنیم نه برای خودمان بلکه برای عرض ارادتمان است. این بزرگواران هم تا به حال به ما لطف کرده‌اند. من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم. امروز به خاطر خوشحالی مادرم خوشحالم. او نزدیک افطار با من تماس گرفت و گفت اعلام کن که پرسپولیسی هستی و گفتم اگر مادر من صلاح من را در این می‌بیند قطعا دعایش همیشه پشت سر من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها