نایب‌رئیس الحشد‌الشعبی، بسیج مردمی عراق تاکید کرد این حرکت مردمی به دنبال فتوای مرجعیت دینی عراق مبنی بر جهاد کفایی تاسیس شد. ابومهدی المهندس، در سالروز تأسیس حشد الشعبی بر نابودی داعش و جلوگیری از سازماندهی دوباره این گروه تروریستی با نام و نشانی دیگر تأکید کرد.
کد خبر: ۱۰۴۰۴۸۶

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی حشد الشعبی، وی که روز شنبه در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس این گروه سخنرانی می‌کرد، گفت: بعد از گذشت سه سال از فتوای مرجعیت برای پیوستن به حشد الشعبی هنوز هم جوانان به این گروه می‌پیوندند و عراقی‌ها ثابت کرده‌اند قدرت آزادسازی بدون کمک خارجی را دارند.

او افزود: ما تلاش می‌کنیم داعش را به کلی از بین ببریم و نگذاریم همچون القاعده که به داعش تبدیل شد، داعش هم پس از فروپاشی در قالب گروهک دیگری ظهور کند.

ابومهندس در ادامه اضافه کرد: برتری احشد الشعبی در درجه اول به این است که به مرجعیت دینی عالیقدر سیدعلی سیستانی و فتوای جهاد کفایی باز می‌گردد و اگر فتوای مرجعیت نبود، حشد الشعبی هم نبود. او برتری دیگر حشد الشعبی را در اجابت گسترده دعوت مرجعیت و فداکاری‌هایی که هنوز هم ادامه دارد دانست و گفت هنوز هم بسیاری پس از سه سال به این بسیج مردمی می‌پیوندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها