مرد معتاد که پس از خفه کردن مادرش با صحنه‌سازی سعی داشت مرگ او را سکته قلبی نشان دهد، سکوت خود را در اداره آگاهی شکست.
کد خبر: ۱۰۳۸۷۳۱

به گزارش جام‌جم، ساعت 4 بعدازظهر نهم خرداد امسال، مردی میانسال هراسان با حضور در خیابان از همسایه‌ها برای نجات جان مادرش درخواست کمک کرد. در ادامه با تماس اهالی، امدادگران اورژانس در محل حاضر و با معاینه پیرزن متوجه مرگ او شدند. با توجه به وجود آثار درگیری روی بدن این زن، موضوع به ماموران پلیس گزارش شد.

در ادامه با حضور قاضی، بازپرس شعبه دوم دادسرای جنایی و کارآگاهان ویژه قتل در محل حادثه در خیابان کمالی، تحقیقات در این باره آغاز شد.

بررسی‌ها نشان داد، روز حادثه صدای درگیری مرد میانسال به نام محسن و مادرش از خانه شنیده شده است. همچنین محسن به موادمخدر اعتیاد داشته و چند بار در کمپ ترک اعتیاد و بخش بیماران روانی بیمارستان بستری بوده است.

از سوی دیگر پزشکی قانونی اعلام کرد، برخلاف ادعای محسن علت مرگ سکته قلبی نبوده و پیرزن خفه شده است.

بازجویی‌ها از محسن ادامه پیدا کرد تا این‌که او صبح دیروز سکوت خود را شکست و گفت: روز حادثه ناگهان مادرم با من درگیر شد؛ درحالی که تازه موادمصرف کره بودم، عصبانی شدم و برای آن‌که مادرم را مجبور به سکوت کنم، گلو و دهانش را گرفتم تا او را ساکت کنم، اما ناگهان مادرم روی زمین افتاد. هرچه تلاش کردم نتوانستم او را احیا کنم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس پرونده صادر و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها