زن جوان که در دام مسافربر شیطان‌صفت گرفتار شده بود، توسط همسرش نجات پیدا کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۸۴۵

به گزارش جام‌جم، پیش از ظهر دوشنبه مردی با پلیس تماس گرفت و برای بازداشت آدم‌ربای شروری کمک خواست. ماموران با حضور در یکی از محله‌های تهران مشاهده کردند دو مرد در حال کتک زدن جوانی هستند و با پارچه‌ای دست و پای وی را بسته‌اند. زن جوان نیز در چند قدمی او ایستاده و مدعی شد، این مرد مرا ربود و مورد آزار و اذیت قرار داد.

در ادامه متهم، شاکی و دو مردی که مرد آدم‌ربا را دستگیر کرده بودند به کلانتری منتقل شدند.

در تحقیقات اولیه مرد جوان هرگونه آدم‌ربایی وآزارو اذیت زن جوان را انکار کرد. این در حالی بود که زن جوان همچنان از وی شکایت داشت. زمانی که ماموران از شوهر شاکی و مرد دیگر که در دستگیری مرد آدم‌ربا نقش داشتند، تحقیق کردند، معلوم شد آدم‌ربایی رخ داده و متهم با دروغ‌پردازی قصد فرار از مجازات را دارد .

دیروز متهم و شاکی برای ادامه تحقیقات به شعبه نهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند.

ابتدا زن جوان به تشریح ماجرا پرداخت و به قاضی سهرابی گفت: آن روز از خانه‌مان در شهرری بیرون آمدم تا برای خرید به تهران بیایم. منتظر تاکسی بودم تا این‌که خودروی پرایدی مقابلم توقف کرد و با گفتن مقصدم به راننده سوار شدم و او ادامه مسیر داد. زمانی که به یکی از محله‌های جنوبی شهر رسیدیم، ناگهان راننده آزار و اذیتش را آغاز کرد. با التماس از او خواستم خودرو را متوقف کند. او توجهی نکرد و قفل درهای خودرو را زد. شروع به داد و فریاد کردم تا شاید راننده‌های عبوری به کمکم بیایند. مردی موتورسوار متوجه صدای کمک‌خواهی‌ام شد و خودروی مرد آدم‌ربا را تعقیب کرد. با مرد راننده درگیر بودم تا بتوانم راهی برای فرار پیدا کنم. پس از عبور از چند میدان علاوه بر مرد موتورسوار راننده خودرویی نیز متوجه ماجرا شد و تعقیبمان کرد تا این‌که در میدان بعدی مرد موتورسوار و راننده خودروی سواری سد راه آدم‌ربا شده و او را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: آن دو به سمت خودروی پراید آمدند تا مرا نجات دهند. همانجا متوجه شدم راننده خودروی عبوری شوهرم بوده است. آنها راننده را دستگیر کرده و با پلیس تماس گرفتند. در این مرحله متهم پرونده که سابقه‌دار بود به قاضی پرونده گفت: من قبول دارم که شاکی را ربوده و و مورد آزارو اذیت قرار دادم. من او را اطراف تهران به‌عنوان مسافر سوار کردم. در میانه راه وسوسه شدم او را در دام شیطانی‌ام گرفتار کنم. فکر نمی‌کردم دو مرد متوجه ماجرا شده و با نجات وی من گرفتار شوم.

متهم روانه زندان شد. پرونده نیز با توجه به این‌که جرم در اطراف تهران رخ‌داده بود برای ادامه تحقیقات به دادسرای شهرری منتقل شد .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها