لاریجانی: کمیسیون آموزش محتوای سند 2030 را بررسی کند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: محتوای مصوبه 2030 دولت باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی یا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شود و به کمیسیون آموزش دستور داده شد تا محتوا را بررسی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۵۹۸۷

به گزارش خانه ملت، حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی دیروز مجلس خطاب به علی لاریجانی، رئیس مجلس گفت: جنابعالی باید مصوبات دولت را با قوانین تطبیق دهید و به عنوان رئیس آنها را رد یا تائید کنید، اما سوال این است که آیا شما مصوبه معروف به طرح 2030 دولت را که 25 شهریورماه 95 به تصویب رسیده است دیده‌اید یا خیر.

لاریجانی در پاسخ به حاجی دلیگانی گفت: در این زمینه دو موضوع باید مورد بررسی قرار گیرد که اول محتوا و دوم شکل طرح است. در هیات تطبیق مصوبات، مصوبات دولت به لحاظ شکلی با قوانین تطبیق داده می‌شود بنابراین از نظر این هیات ساختار مصوبه 2030 دولت ایراد قانونی نداشت. لاریجانی تأکید کرد: اما محتوای مصوبه 2030 دولت باید در شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شود که هنوز در خصوص محتوا اظهار نظری از طرف شورای انقلاب فرهنگی مطرح نشده است و به کمیسیون آموزش دستور داده شد تا محتوا را بررسی کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها