اعتصاب در استقلال خوزستان

استقلال خوزستان درحالی در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مسقط باید به مصاف الهلال عربستان برود، که بازیکنان این تیم دیروز از سفر به عمان خودداری کردند!
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹۰

کاروان تیم استقلال خوزستان که قرار بود ساعت 11 دیروز راهی تهران شود تا با پرواز ساعت 18 و 30 دقیقه از تهران به مسقط برود، به دلیل اعتصاب بازیکنان در تهران حاضر نشد. وقتی اعضای کادر فنی این تیم متوجه حضور نیافتن بازیکنان شدند، با توجه به این‌که حضورشان در تهران برای سفر به عمان بی‌فایده بود، آنها هم تصمیم گرفتند به منزل‌هایشان بازگردند. اعضای تیم فوتبال استقلال خوزستان بعد از برگزاری آخرین دیدار لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی حاضر به برگزاری تمرین نشدند؛ مشکلاتی که از ابتدای لیگ شانزدهم همراه این تیم بود و از استانداری خوزستان تا فدراسیون فوتبال در مقاطع مختلف به یاری این تیم آمدند، اما این کمک‌های مقطعی دردی از این باشگاه درمان نکرد.

در این رابطه سعید فتاحی، مسئول مسابقات سازمان لیگ ایران به تسنیم گفت: بازیکنان استقلال خوزستان با این اقدام اشتباه می‌کنند و قطعا ضرر آن را خودشان می‌بینند. تیم‌های باشگاهی مانند تیم ملی نماینده فوتبال ما در لیگ قهرمانان آسیا هستند. هیچ فرقی بین این تیم‌ها با تیم ملی وجود ندارد و قطعا اگر نماینده فوتبال ما در آسیا به میدان نرود، با جریمه مواجه خواهد شد و فوتبال ما ضرر می‌کند. مسئول مسابقات سازمان لیگ درخصوص این‌که این مشکل حل خواهد شد، عنوان کرد: استاندار خوزستان قول داده این مشکل را حل کند. ضمن این‌که تیم استقلال خوزستان این‌گونه نیست که اصلا دریافتی نداشته باشد. نفت که قهرمان جام‌حذفی شد مگر مشکل نداشت؟

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها