بانک عامل نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فروش کتاب در سی‌امین دوره این نمایشگاه را تا شنبه 16اردیبهشت 25 میلیارد تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۳۷۰

به گزارش فارس، قیاس آمار فروش میان دوره بیست‌ونهم و سی‌ام نمایشگاه کتاب هم گویای آن است که فروش 15 تا 20 درصد رشد دارد. این فروش فقط مربوط به تراکنش‌های بانک عامل نمایشگاه است.

شهرام‌نیا، قائم‌مقام نمایشگاه کتاب ضمن اعلام میزان تراکنش‌ها ابراز کرد: مبلغ تراکنش‌های نمایشگاه کتاب بیست‌ونهم فقط در روز 4 حدود 62میلیارد و 299 میلیون ریال بوده اما مبلغ تراکنش در دوره سی‌ام 72 میلیارد و 744 میلیون ریال بوده است. در نمایشگاه بیست و نهم فقط در روز چهارم 86 هزار و 806 تراکنش و در نمایشگاه سی‌ام تعداد تراکنش‌ها تنها در روز چهارم 95 هزار و 728 تراکنش بوده است.

همچنین در پنجمین روز نمایشگاه کتاب تهران، طی مراسمی از پیشکسوتان حوزه ویرایش قدردانی شد و این افراد به عضویت افتخاری انجمن ویراستاران درآمدند.

انجمن ویراستاران در نشست سرای اهل قلم علمی و فرهنگی روز یکشنبه 17 اردیبهشت با تجلیل از پیشکسوتان ویراستار فارسی محمد خاکی، بهاءالدین خرمشاهی، فتح‌الله مجتبایی، اصغر مهرپرور و هرمز همایون‌پور برگزار شد. در این مراسم به معرفی برخی دیگر از ویراستاران پیشکسوت از جمله کریم امامی، احمد سمیعی (گیلانی)، احمد امیراعلایی، امیرجلال‌الدین اعلم و سایر پیشکسوتان پرداخته شد.

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از 13 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار شده است و تا 23اردیبهشت ادامه دارد. مجموعه شهر آفتاب در آزادراه خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام‌خمینی‌(ره) قرار دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها