رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: با بهره‌برداری از 45 واحد صنعتی و تولیدی استان بوشهر با حجم سرمایه‌گذاری 5 هزار و 712 میلیارد ریال زمینه اشتغال 593 نفر فراهم شده است.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۸۱

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سید حسین حسینی محمدی در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های تولیدی در استان بوشهر با اشاره به اینکه کارخانه سیمان مند دشتی امسال وارد مدار تولید می‌شود اظهار داشت: با تامین تسهیلات در خواستی، کارخانه سیمان مند دشتی با برنامه‌ریزی انجام شده امسال وارد مدار تولید می‌شود.

وی با اشاره به افزایش صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی و تولیدی استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال 95 تعداد 243 فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی حجم سرمایه گذاری افزون بر 120 هزار میلیارد ریال صادر شده است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این جوازهای تاسیس در اشتغال خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این واحدهای تولیدی، زمینه اشتغال 6هزارو 200 نفر فراهم می‌شود.

حسینی محمدی با اشاره به افزایش صدور جواز تاسیس واحدهای تولیدی در استان بوشهر گفت: در سال 95 با صدور 243 فقره جواز تاسیس صنعتی در مقایسه بامدت مشابه سال ما قبل آن از نظر تعداد 62 درصد ، از نظرسرمایه گذاری 1800 درصد و اشتغال 101 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فراهم شدن اشتغال 593 نفر در واحدهای صنعتی استان بوشهر تصریح کرد: با بهره‌برداری از 45 واحد صنعتی با حجم سرمایه گذاری 5 هزار و 712 میلیارد ریال زمینه اشتغال 593 نفر در استان بوشهر فراهم شده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها