خواستگار کینه‌جو با شلیک به دختر مورد علاقه‌اش، او را از پای درآورد و مادر وی را روانه بیمارستان کرد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۶۳

به گزارش جام‌جم،سرهنگ محمدرضا آمویی، معاون اجتماعی انتظامی استان کرمانشاه گفت: ساعت 20 سه شنبه، تیراندازی در یکی از محله‌های اسلام آبادغرب به پلیس گزارش شد. ماموران با حضور در آنجا مشاهده کردند دختر 22 ساله بر اثر اصابت گلوله از پای درآمده و زن 40 ساله که گفته می‌شد مادر اوست با شلیک گلوله زخمی شده است.

وی افزود: جسد دختر جوان به پزشکی قانونی و مادر زخمی او به بیمارستان منتقل شد. همزمان با تشکیل پرونده قضایی، ماموران برای یافتن قاتل فراری به تحقیق از اهالی پرداختند که معلوم شد عامل جنایت مردی جوان بوده که چندی پیش به خواستگاری دختر جوان رفته و بعد از شنیدن پاسخ منفی از او و خانواده‌اش، او را به قتل تهدید و سرانجام نقشه‌اش را عملی کرده است.

آمویی ادامه داد: با شناسایی مشخصات قاتل فراری، او تحت‌تعقیب پلیس قرار گرفت تا این‌که مخفیگاه او در یکی از محله‌های اطراف محل جنایت، شناسایی شد.

ماموران با حضور در آنجا محل را محاصره کردند و متهم را پیش از آن‌که فرصتی برای فرار پیدا کند، بازداشت کردند. او با انتقال به پلیس آگاهی اسلام‌آباد غرب بازجویی شد و به قتل دختر مورد علاقه‌اش و زخمی کردن مادر او به‌دلیل این‌که در خواستگاری پاسخ منفی شنیده، اعتراف کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها