مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین گفت: با توجه به ظرفیت استان قزوین در تولید مرغ و تخم‌مرغ در برنامه‌ریزی‌ها صادرات 40 میلیون دلاری برای این محصولات در نظر گرفته شده که نیازمند اقدامات لازم و مدیریت ویژه است.
کد خبر: ۱۰۲۴۹۲۱

به گزارش تسنیم، عظیم حجت در نشست هم‌اندیشی با تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان قزوین که در مجموعه باغستان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد اظهار داشت: استان قزوین از ظرفیت و زیرساخت‌های ویژه‌ای در بخش کشاورزی برخوردار بوده که باید در مسیر درست و اقتصادی بهره‌گیری شود.

وی بیان کرد: ارتقای تولید محصولات باکیفیت، افزایش صادرات و خودکفایی کشور در تولیدات کشاورزی از امور مهم و اساسی بوده که باید مورد توجه و تاکید قرار گیرد.مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین تصریح کرد: با توجه به ظرفیت استان قزوین در تولید مرغ و تخم‌مرغ در برنامه‌ریزی‌ها صادرات 40 میلیون دلاری برای این محصولات در نظر گرفته شده که نیازمند اقدامات لازم و مدیریت ویژه است.

حجت با بیان این مطلب که باید مرغ و تخم‌مرغ در استان قزوین به میزان 150 میلیارد تومان تولید شود،‌ خاطرنشان کرد: براساس ارزیابی‌ها با 20 میلیارد تومان تسهیلات می‌توان شاهد افزایش چشمگیر تولید مرغ و تخم‌مرغ در استان بود.

وی ادامه داد: 38 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش برای تولید مرغ و تخم‌مرغ نیاز بوده که مسئولان استانی باید در این راستا اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران استان قزوین گفت: فراهم کردن بازارهای جدید صادراتی برای محصولات کشاورزی استان از امور مهم و اولویت‌دار بوده که نیازمند برنامه‌ای مدون و اقتصادی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها