جانشین فرمانده ناجا می‌گوید سربازی که در حادثه تروریستی میرجاوه ناپدید شده، پس از مجروح شدن توسط عاملان جنایت به خاک پاکستان منتقل شده است.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۵

به گزارش تسنیم، سردار اسکندر مومنی ظهر دیروز در واکنش به شهادت 9 مرزبان ایران توسط نیروهای تروریستی جیش‌الظلم، گفت: ما تاکنون با دولت پاکستان رایزنی دیپلماتیک داشته‌ایم، مرزبانان ما نیز اعتراض رسمی داشته‌اند و حتی مسیر و رد عاملان این جنایت را تحویل داده‌اند و مطلع هستند که اینها چگونه تا نقطه صفر مرزی آمده‌اند و از چه مسیری بازگشته‌اند.

جانشین فرمانده ناجا افزود: بر اساس آخرین اخباری که داریم یکی از سربازان مرزبان ما در این حادثه مجروح شده که توسط عاملان جنایت به خاک پاکستان منتقل شده است. رد آنها هم تحویل شده و ما پیگیر جدی تعیین سرنوشت این سرباز عزیز و فداکارمان هستیم.

عصر چهارشنبه، 6 اردیبهشت 96 حمله تروریستی به 11 مرزبان ایران در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به شهادت شش سرباز، سه نیروی کادر، جراحت یک سرباز و اسارت یک سرباز دیگر منجر شد. سرباز اسیر، سعید براتی متولد 16 تیر 1372 در آشخانه خراسان‌شمالی است. او از دی 95 لباس خدمت به تن کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها