دختر جوان که هدف اسیدپاشی همسر برادرش قرار گرفته بود، برای عامل حادثه درخواست قصاص کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۶۶۰

به گزارش جام‌جم، الهام زن جوانی است که 24 آبان سال گذشته در افسریه تهران خواهر شوهر 22 ساله‌اش را هدف اسیدپاشی قرار داده و با گذشت شش ماه از حادثه همچنان مدعی است عامل این حادثه مردی غریبه بوده که گریخته است. همزمان با تشکیل پرونده قضایی با توجه به انکار این زن به اسیدپاشی، او روانه زندان شده و تحقیقات از وی ادامه دارد.

فاطمه نوعروس 22 ساله که قربانی این اسیدپاشی شده بود، دیروز برای تحقیقات به دادسرای جنایی تهران آمد و به تشریح حادثه‌ای پرداخت که برایش رخ داده بود. روسری سیاه به سر کرده و حریر سیاه روی چهره‌اش انداخته بود و روی ویلچر نشسته بود. سعی می‌کرد نگاهش را از دیگران بدزدد تا آنها چهره‌اش را نبینند.

قربانی اسیدپاشی به قاضی پرونده گفت: کابوس‌های شبانه و دردهایی که می‌کشم لحظه‌ای قطع نمی‌شود. زمان حادثه دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع بودم. یک هفته به مراسم جشن عقدم مانده بود که عروسمان با حسادت زنانه‌ای که به من و خانواده‌ام داشت، اسید به رویم پاشید. او ابتدا می‌خواست زمانی که مهمانشان بودم با شال خفه‌ام کند که نشد و با اسید این بلا را بر سرم آورد. در این مدت مدام کابوس روز حادثه را می‌بینم. عروس اسیدپاش مدام از زندان با خانه‌مان تماس می‌گیرد و مرا تهدید می‌کند. نامزدم همچنان با من است و با توجه به این حادثه مرا تنها نگذاشت. دچار 25 درصد سوختگی شدم و حتی قرنیه چشم راستم را هم پیوند زدم. 62 عمل در این شش ماه انجام داده‌ام. 180 میلیون تومان برای درمانم هزینه کرده‌ام. اما هزینه‌های درمانی‌ام بالاست. به گفته پزشکان باید 60 عمل جراحی دیگر انجام دهم.

شاکی در ادامه برای زن اسیدپاش، درخواست قصاص کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها