برنامه کشاورزی دانشگاه بین‌المللی کریستین لیبریا در حال شتاب گرفتن به سمت کشاورزی متنوع است.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۱۶

تراویس شیتز مدیر برنامه دانشگاه، گفت: دانشگاه تکنیک‌های کشاورزی مانند هیدروپونیک را معرفی کرده است .

این درحالی است که در کشاورزی هیدروپونیک، سبزیجات بدون استفاده از خاک رشد کرده و یک روش موثر برای رشد سبزیجات به‌شمار می‌رود.

وی گفت: ما در طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های کشاورزی، از جمله دام و محصولات درگیر هستیم و همچنین در این برنامه، ما حفاظت از محیط‌زیست را مد نظر داریم.

در این برنامه انواع طیور، از جمله، غاز، بوقلمون و انواع مختلف مرغ و انواع دیگر از حیوانات، از جمله تمساح، چندگونه از لاک پشت، خرگوش، میمون‌ها و دیگر حیوانات اهلی گردآوری شده است.

جاکوب دنیس استاد دپارتمان کشاورزی گفت: این حیوانات به‌منظور افزایش مطالعه دانشجویان و چگونگی مراقبت از آنها، گرد آوری شده‌اند.

این استاد افزود: این مطالعه به‌طور مساوی به صورت 50 درصد تئوری و 50 درصد عملی انجام می‌شود. کالج در زمینه تولید شیر بز برای مصرف و همچنین برای ساخت شمع و ژله نیز فعالیت می‌کند.

گونبا بور، سرپرست این دانشگاه گفت: در مارس امسال توانستیم 23هزار و 675 میلی‌لیتر شیر، ازهشت راس بز به دست آوریم.

کالج بین‌المللی کریستین لیبریا، واقع درگانتا، شهرستان نیمبا، برنامه کشاورزی خود را چند سال پیش معرفی کرد و 38 دانشجو در سال گذشته فارغ‌التحصیل شدند. در حال حاضر 50 دانشجو در بخش کشاورزی تحصیل می‌کنند و یک ساختمان چند طبقه، به کشاورزی چند منظوره اختصاص داده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها