بازداشت مادر به‌خاطر مرگ مشکوک دختر

کودک14 ماهه به طور مشکوکی در خانه‌شان در غرب تهران فوت کرد و مادر او به عنوان تنها مظنون پرونده بازداشت شد .
کد خبر: ۱۰۱۹۶۸۶

به گزارش جام‌جم، شامگاه جمعه مرگ مشکوک دختربچه‌ای 14 ماهه در یکی از بیمارستان‌های غرب تهران به پلیس گزارش شد.

ماموران کلانتری تهرانسر با حضور در آنجا و تحقیقات اولیه متوجه شدند این کودک توسط مادرش به اورژانس بیمارستان منتقل شده و زن جوان برای نجات وی کمک خواسته است. زمانی که پرستاران نزد او رفته و کودک را به بخش اورژانس منتقل کرده‌اند معلوم شده او فاقد علائم حیاتی بوده و زمان کوتاهی از مرگش می‌گذرد. همین موضوع باعث شده که آنها به مرگ دختر کوچولو مشکوک شوند.

ماموران به تحقیق از زن جوان پرداختندکه وی به افسر تحقیق گفت: من و همسرم چند سال پیش با هم ازدواج کردیم و ثمره زندگی‌مان همین دختر 14ماهه بود. چند روزی دخترم تب کرده و حالش بد شده بود. در خانه از او پرستاری کردم تا کمی حالش بهتر شد. اما دوباره حالش بد شد. به مادرشوهرم زنگ زدم و با آمدن وی فرزندم را به بیمارستان آوردیم. اما زمانی که وارد بیمارستان شدیم فرزندم دیگر نفس نمی‌کشید. پزشکان همه تلاش خود را انجام دادند تا فرزندم چشمانش را باز کند که نشد. آنها به من گفتند او فوت شده است. با مرگ فرزندم خیلی شوکه شده‌ام. نمی‌دانم چرا فوت کرد.

همزمان با تشکیل پرونده قضایی در دادسرای جنایی تهران، مادر کودک به عنوان تنها مظنون پرونده در مرگ مشکوک دختر 14 ماهه بازداشت شد و تحقیقات از او ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها