«چاها کومار» دختر بچه ۸ ماهه اهل پنجاب هند اشتهای عجیبی دارد که باعث چاقی بیش از حد او شده است. والدین این نوزاد درباره تغذیه این فرزندشان گفته‌اند که او در طول روز ۴ برابر سایر بچه‌های هم سن و سال خود غذا می‌خورد.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۶۳
دختری 8 ماهه با اشتهایی سیری‌ناپذیر +تصاویر

به گزارش جام جم آنلاین وبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ،پزشکان اکنون از درمان این کودک بازمانده‌اند زیرا هنوز علت اشتهای سیری‌ناپذیر او را پیدا نکرده‌اند. «چاها» به دلیل وزن بالا هم در تنفس و هم در خوابیدن دچار مشکل شده است. او به اندازه یک کودک ۱۰ ساله غذا می‌خورد.

این کودک همچنین مبتلا به نوعی ناهنجاری پوست سخت است که گرفتن نمونه خون و تجزیه و تحلیل آن را برای پزشکان دشوار می‌کند. بنابراین آنها نمی‌توانند بیماری او را براحتی تشخیص دهند. ناممکن بودن گرفتن نمونه خون از او همچنین به دلیل چربی زیادی است که در بدن او تجمع یافته است.

در این میان، خانواده این کودک پراشتها پول کافی برای پرداخت هزینه‌های درمانی وی را ندارند. به گفته والدین وی، «چاها» هنگام تولد وزن طبیعی داشت اما از ۴ ماهگی ناگهان دچار افزایش وزن شدید و چاقی شد و حالا هر روز وزن او افزایش می‌یابد.
پدر ۲۳ و مادر ۲۱ ساله «چاها» بعد از مرگ اولین فرزند پسرشان، حالا نگران سلامتی دختر خود هستند. او مانند کودکی معمولی غذا نمی‌خورد بلکه به طور مداوم مشغول خوردن است و وقتی چیزی برای خوردن به او نمی‌دهند شروع به گریه می‌کند.

این دختر بچه به دلیل وزن سنگینش قادر به خارج شدن از خانه نیست و تنها در مکان‌های نزدیک مشغول بازی و فعالیت می‌شود. والدینش نگران آینده «چاها» هستند و می‌گویند که دوست دارند دخترشان مانند کودکان دیگر بازی کند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
alireza
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
۰
۰
طفلی

نیازمندی ها