با وجود حساسیت کورس نایب قهرمانی برای آبی پوشان، جدال امروز استقلال تهران با صبا جنبه نوستالوژی هم برای هواداران آبی دارد؛ خداحافظی نیمه‌رسمی رضا عنایتی از فوتبال !
کد خبر: ۱۰۱۹۲۲۱

هفته بیست و هفتم لیگ برتر درحالی امروز پیگیری می‌شود که استقلالی‌ها برای رسیدن به سکوی نایب قهرمانی روی سه امتیاز خانگی بازی امروز برابر صبا حساب ویژه‌ای باز کرده‌اند؛ آبی‌های تهران که هنوز تراکتورسازی بحران‌زده را رقیبی جدی برای رسیدن به هدف خود می‌بینند، امروز به چیزی جز پیروزی نمی‌اندیشند. این درحالی است که صبا هم برای ماندن در لیگ به امتیازات هفته پایانی نیاز حیاتی دارد.

از طرف دیگر در تیم صبا علاوه بر حضور صمد مرفاوی به عنوان مربی و میثم مجیدی به عنوان بازیکن سابق استقلال در ترکیب صبا، رضا عنایتی چهره محبوب استقلالی‌ها نیز حضور دارد. بازیکنی که هواداران آبی لقب رضای آقای گل را به او داده‌اند، قرار است در این بازی به طور نمادین و در پایان فصل به شکل رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

عنایتی دیروز با انتشار متن خداحافظی خود از استقلالی‌ها، روزهای درخشانی را که برای آبی‌های پایتخت در سال‌های گذشته رقم زده بود، زنده کرد؛ او انتظار دارد امروز هواداران آبی برایش سنگ‌تمام بگذارند.

رضا عنایتی که از سال 77 در آدونیس خراسان فوتبالش را شروع کرده در 40 سالگی از فوتبال خداحافظی می‌کند.

عنایتی که در طول دوران بازیگری خود در تیم‌های آدونیس خراسان، ابومسلم، استقلال، الامارات، النصر، سپاهان، صبا، مس، پدیده و سیاه‌جامگان توپ زد، در این سال‌ها برابر آمار رسمی بالغ بر 180 گل به ثمر رسانده است که سهم استقلال تهران از گل‌های این بازیکن 63 گل بوده است. او سه بار عنوان آقای گلی لیگ را از آن خود کرده است و در کارنامه ملی این بازیکن30 بازی ملی و 8 گل زده به چشم می‌خورد.

برنامه بازی‌های امروز

ماشین‌سازی تبریز ـ پرسپولیس تهران ـ یادگار امام ـ تبریز ـ ساعت 17

داوران: حسین زرگر ـ محمد راهی ـ مهدی عالیقدر ـ پیروز سیف‌اله‌پور ـ

پیکان تهران ـ ذوب‌آهن اصفهان ـ شهدا ـ شهر قدس ـ ساعت 17:30

داوران: تورج حق‌وردی ـ رضا سخندان ـ رضا قیم ـ سیدعلی میرغفاری

استقلال خوزستان ـ سایپا تهران ـ غدیر ـ اهواز ـ ساعت 18:30

داوران: علیرضا فغانی ـ علی‌اکبر نوری ـ مرتضی کاظمیان ـ شاهو اصلانی ـ

استقلال تهران ـ صبای قم ـ آزادی ـ تهران ـ ساعت 19

داوران: حمید حاج‌ملک ـ محمدرضا منصوری ـ علی‌اکبر عظیم‌پور ـ رضا عادل

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها