اولویت بندی پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری اولویت بندی شد.
کد خبر: ۱۰۱۹۰۰۱

گودرز امیری در گفت و گو با مهر با اشاره به اینکه پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری اولویت بندی شد، اظهار داشت: زمینه برای تکمیل پروژه های نیمه تمام چهارمحال و بختیاری فراهم شده است.

وی عنوان کرد: حدود چهار هزار طرح عمرانی نیمه تمام در این استان وجود دارد که باید از ظرفیت های مختلف برای تکمیل آنها بهره برد.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به اینکه توسعه چهارمحال و بختیاری در گرو ورود سرمایه گذار بخش خصوصی است، بیان کرد: باید از ظرفیت های مختلف برای جذب سرمایه گذاران استفاده کرد.

وی ادامه داد: هم اکنون سرمایه گذران بسیاری در حوزه های گردشگری، صنعت و کشاورزی اعلام آمادگی کرده اند.

*احداث دهکده توریستی در چهارمحال و بختیاری

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در ادامه و با اشاره به موضوع دهکده توریستی گفت: دهکده توریستی تفریحی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود.

امیری با اشاره به اینکه دهکده توریستی در چهارمحال و بختیاری احداث می شود، اظهار داشت: این دهکده توریستی در شهرستان سامان چهارمحال و بختیاری راه اندازی می شود.

وی عنوان کرد: این پروژه گردشگری تفریحی در مساحت 256 هکتار احداث می شود.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: این طرح با سرمایه گذاری بخش خصوصی به میزان شش هزار میلیارد ریال انجام می شود.

وی عنوان کرد: این دهکده توریستی دارای زمین های ورزشی، مراکز تفریحی، شهر بازی، مراکز تجاری، دریاچه مصنوعی و... است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با بهره برداری از این مجموعه گردشگری زمینه برای توسعه بیشتر بخش گردشگری در این استان فراهم می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها