روایت تارتار از جادووجنبل در لیگ یک

سرمربی تیم پارس جنوبی گفت: من شنیده بودم برخی جادو می‌کنند، اما این هفته این موضوع را به چشم خودم دیدم. مهدی تارتار که با فارس صحبت می‌کرد در مورد این که در بازی با گل‌گهر، عکاس ورزشی اقدام به جادو و جنبل کرده و ‌آبی روی خط دروازه آنها ریخت، گفت: من در جریان بازی بودم و این صحنه را نفهمیدم اما مربی بدنسازما هنگام گرم کردن بازیکنان دید که عکاس ورزشی بطری به دست درون دروازه ما مایعی‌ را ریخت که این مایع آب نبود و رنگ بخصوصی داشت.
کد خبر: ۱۰۱۸۶۷۲

این عکاس حتی به دروازه‌بان ما هم بد و بیراه گفته است. جالب است بدانید وقتی تحقیق کردیم فهمیدیم او روز قبل از بازی در تمرین ما حاضر شده و در مورد بازی در مورد پارس و گل‌گهر سوالاتی پرسیده است. ما در جریان بازی این مساله را به ناظر بازی گفتیم و آن عکاس ورزشی را از ورزشگاه بیرون کردند. من خودم به بحث‌های جادو و جنبل اعتقاد ندارم و بازیکنان ما تا لحظه آخر در زمین تلاش کردند.

سرمربی پارس جنوبی در مورد این که پیش از این هم جادو و جنبلی در لیگ یک دیده بوده، گفت:‌ پیشتر این مسائل را شنیده بودم و این که گفته بودند فلان تیم یا فلان بازیکن جادو می‌کند. حتی در مورد لیگ برتر هم شنیده‌هایی در مورد جادو و جنبل وجود دارد اما این که به چشم خودم ببینم، عجیب بود.

تارتار که تیمش 21 بازی بدون شکست را در لیگ یک سپری کرده در مورد احتمال صعود پارس جنوبی به لیگ برتر گفت: ما و سه تیم دیگر یا حتی پنج تیم دیگر هنوز شانس صعود به لیگ برتر را داریم. باید همه بازی‌هایمان ببریم. یک بازی شش امتیازی هم با ملوان داریم که در صورت پیروزی مقابل این تیم راهمان برای صعود هموار می‌شود. من از هواداران باشگاه پارس جنوبی می‌خواهم در بازی شش امتیازی با ملوان ما را تنها نگذارند و در ورزشگاه حاضر شوند تا با حمایت آنها بتوانیم ملوان را شکست دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها