دستاوردهای معنوی اعتکاف در رادیو معارف

مدیر رادیو معارف از پخش برنامه‌های مختلف رادیو معارف در ایام مراسم اعتکاف خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۷۷۷۹

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی تونه‌ای گفت: این رسانه دینی با تولید و پخش برنامه‌های مختلف به ترویج سنت حسنه اعتکاف و تبیین آداب و مناسک آن می‌پردازد. وی ترویج فرهنگ اعتکاف و بهره‌برداری هرچه بیشتر از این مراسم باشکوه معنوی و مذهبی را از اهداف این ایام رادیو معارف دانست و گفت: برنامه «زمزم احکام» به طرح احکام و آداب اعتکاف اختصاص دارد.

همچنین دو برنامه «مجله روز» و «گفت‌وگوی خبری» با حضور معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی و دیگر مسئولان و متولیان اعتکاف در کشور، به اطلاع‌رسانی مراسم و پوشش خبری این رویداد مهم مذهبی فرهنگی خواهند پرداخت.

مدیر رادیو معارف به سه برنامه «به رنگ خدا»، «تا آسمان» و «صبح نیاز» اشاره کرد و گفت: در برنامه‌های اذانگاهی این رسانه دینی به طور ویژه به موضوع اعتکاف خواهیم پرداخت و شنوندگان را از حال و هوای معتکفین مطلع خواهیم کرد.

همچنین کارشناسان دینی در برنامه «خانه مهر»، «مهربان باشیم»، «شبستان» و ویژه‌برنامه‌های میلاد مولی‌الموحدین امام علی(ع)، ضمن تشریح فضیلت،آداب و مناسک اعتکاف، به طرح مباحث کارشناسی درخصوص دستاوردهای معنوی مراسم اعتکاف در جامعه خواهند پرداخت.

وی از پخش گزارش‌های ایام اعتکاف در ویژه‌برنامه‌های «حدیث صبوری» و «بانوی صبر» که به مناسبت رحلت جانسوز حضرت زینب(س) از رادیو معارف پخش می‌شود، خبر داد و گفت: رادیو معارف برای آشنایی بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به مسائل اعتکاف، نشریه الکترونیکی «روزهای سپید» را در فضای مجازی منتشر کرده است که علاقه‌مندان به دریافت آن می‌توانند به سایت رادیو معارف مراجعه و آن را دریافت کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها