همزمان با آغاز سال نو برنامه‌های جدید تالار‌های اصلی، چهارسو، سایه، قشقایی، پلاتو اجرا و کافه تریای مجموعه تئاتر شهر اعلام شد.
کد خبر: ۱۰۱۵۳۲۳

به گزارش جام‌جم، همزمان با آغاز سال نو تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر به تناوب تاریخ‌های تعیین شده میزبان شش اثر نمایشی جدید خواهد بود. در تالار اصلی از روز پنجشنبه 17 فروردین نمایش «هملت» به نویسندگی شهرام احمدزاده (برداشتی آزاد از نمایشنامه هملت اثر جاودانه ویلیام شکسپیر)، کارگردانی آرش دادگر ساعت 19:30 با مدت زمان 110 دقیقه و قیمت بلیت 25 و 30 هزار تومان روی صحنه می‌رود. شبنم فرشادجو، پانته‌آ پناهی‌ها، مونا فرجاد، امیر رجبی، اسمعیل صالحی، رضا کشمیر و ... در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

«بوف کور» عنوان نمایش دیگری براساس رمان بوف کور صادق هدایت و کارگردانی ناصر حسینی‌مهر است که از امروز ساعت 20 و قیمت 25 هزار تومان در تالار چهارسو به صحنه خواهد رفت. در این اثر نمایشی بابک قهرمانی، مژگان خالقی، نیره‌سادات میرزایی، شاهو رستمی، عزالدین توفیق و ... به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «مرگ آسید کاظم» با نگاهی بر نمایشنامه «آسید کاظم» زنده‌یاد محمود استادمحمد هم از امشب ساعت 20 با مدت‌زمان 70 دقیقه و قیمت بلیت 20 هزار تومان به کارگردانی محمد محقق‌منتظری در تالار سایه به صحنه می‌رود.

تالار قشقایی نیز پس از نمایش «شلتر» به کارگردانی امین میری که روز جمعه 18 فروردین به اجرای خود پایان می‌دهد، از چهارشنبه 23 فروردین میزبان نمایش «بی‌پدر» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات است. در این اثر نمایشی که ساعت 20 و با قیمت بلیت 25 هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود، حسین منفرد، ابراهیم نائیج، علی حسین‌زاده، میلاد آریافر و ... به عنوان بازیگر حضور دارند.

نمایش «برلینِ محمد یعقوبی» نوشته محمد یعقوبی و بهار کاتوزی، طراحی و کارگردانی آریان رضایی و بازی رویا دعوتی و محمدهادی عطایی نیز از دیروز ساعت 18:30 با مدت زمان 60 دقیقه و قیمت بلیت 15 هزار تومان در پلاتو به روی صحنه رفته است. کافه تریای تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر نیز از روز پنجشنبه 17 فروردین پذیرای علاقه‌مندان تئاتر با نمایش «کافه پولشری» نوشته آلن وتز و کارگردانی و بازی الهام پاوه‌نژاد خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها