رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور آخرین وضعیت راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد ویژه دانش‌آموزان را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۰۳

به گزارش ایسنا، مجید رضازاده با بیان این‌که سازمان بهزیستی تعریف خاصی برای کمپ ویژه دانش‌آموزان ندارد و قرار نیست کمپی ویژه این افراد راه‌اندازی کنیم، گفت: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته میان سازمان بهزیستی کشور و وزارت آموزش و پرورش، تنها دانش‌آموزانی که مشخص می‌شود در مدارس اعتیاد دارند طبق یک فرآیند، جهت درمان به سازمان بهزیستی معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور درباره چگونگی شناسایی دانش آموزان معتاد گفت: دانش‌آموزان معتاد از سوی مربیان پرورشی شناسایی شده و به سازمان بهزیستی کشور ارجاع می‌شوند.

وی با اشاره به روند ترک اعتیاد کودکان و نوزادان بیان کرد: برای ترک اعتیاد کودکان و نوزادان، مراکزی در سراسر کشور راه‌اندازی شده و از این بابت با مشکل مواجه نیستیم.

رئیس مرکز توسعه پیشگیری سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: نوزادان و کودکان برای سم‌زدایی به این مراکز ارجاع می‌شوند، اما تعداد این مراکز محدود است.

رضازاده درباره ظرفیت مراکز ترک اعتیاد ویژه بزرگسالان نیز بیان کرد: ظرفیت هر کمپ سازمان بهزیستی 60 نفر است و در برخی مواقع شاهدیم که تا 72 نفر نیز در این مراکز پذیرش می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها